کد خبر: ۲۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 19
اواخر ماه جولای همین امسال، مایکروسافت یک بروزرسانی جدید برای فیرمور تبلت سرفیس پرو 4 را منتشر کرد که باعث شد تعدادی از کاربران حسابی به دردسر بیافتند. با نصب این بروزرسانی، صفحه لمسی تعدادی سرفیس پرو 4 های مایکروسافت از کار افتاد. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه شکایت کاربران به صفحه پشتیبانی مایکروسافت رسید و تمامی کاربران گزارش کردند که دستگاه آنها دچار فریز شدن در بخش نمایشگر شده و پد موس و صفحه کلید دستگاه نیز از کار افتاده است و نمایشگر لمسی سرفیس پرو 4 نیز هیچ عکس العملی به دستورات لمسی کاربر انجام نمیداده است.
به گزارش تابناک:اواخر ماه جولای همین امسال، مایکروسافت یک بروزرسانی جدید برای فیرمور تبلت سرفیس پرو 4 را منتشر کرد که باعث شد تعدادی از کاربران حسابی به دردسر بیافتند. با نصب این بروزرسانی، صفحه لمسی تعدادی سرفیس پرو 4 های مایکروسافت از کار افتاد. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه شکایت کاربران به صفحه پشتیبانی مایکروسافت رسید و تمامی کاربران گزارش کردند که دستگاه آنها دچار فریز شدن در بخش نمایشگر شده و پد موس و صفحه کلید دستگاه نیز از کار افتاده است و نمایشگر لمسی سرفیس پرو 4 نیز هیچ عکس العملی به دستورات لمسی کاربر انجام نمیداده است.

از دیگر مشکلاتی که بعد از نصب این بروزرسانی پیش آمد و کاربران گزارش کردند میتوان به افزایش قابل توجه زمان ریستارت شدن دستگاه، ضرورت برای نگه داشتن طولانی مدت دکمه پاور برای روشن کردن تبلت و افزایش فعالیت فن دستگاه اشاره کرد. مایکروسافت در دو مرحله، یک بار در ماه آگوست و باری دیگر در ماه سپتامبر تاکید کرد که کمپانی در حال بررسی مشکل پیش آمده است و این شرکت به بیش از 600 شکایت اولیه در مورد مشکل بوجود آمده، پاسخ داد.

حال به نظر میرسد مایکروسافت کار تعویض سرفیس پرو 4 های آسیب دیده را آغاز کرده و تعدادی از کاربران نیز موفق شده اند دستگاه معیوب خود را با یک سرفیس 4 پرو آکبند، تعویض کنند این طرح حتی شامل دستگاه هایی که تاریخ ضمانت نامه شان به پایان رسیده نیز شده است. در مورد کاربرانی که پیش از اجرای این طرح دستگاه را به هزینه خود تعمیر کرده اند نیز باید گفت که احتمال دریافت هزینه از مایکروسافت وجود دارد و برای این کار باید با مایکروسافت تماس برقرار کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار