کد خبر: ۲۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 18
شاید در ابتدا کامپیوترهای AiO برای کسانی طراحی شدند که خواهان کارایی بالا نبودند و طراحی جمع و جور و زیبا را ترجیح می‌دادند اما حالا ایسوس با Zen AiO 27 Z272 نه تنها کارایی، بلکه زیبایی AiO ها را به سطح تازه‌ای رسانده است.

به گزارش آی تابناک : ایسوس با Zen AiO 27 Z272 نه تنها اجزای سخت افزاری چون پردازنده، نمایشگر، پردازنده گرافیکی، حافظه رم و حافظه ذخیره سازی را ارتقا داده، بلکه شاهد یک طراحی جدید نیز هستیم. در طراحی جدید ایسوس اجزای سیستم نه در پشت نمایشگر، بلکه داخل پایه آن نصب شده‌اند که امکان تعبیه اجزای پرقدرت و پایه قابل تنظیم را به ایسوس بخشیده است.

همان‌طور که از مدل آن بر می‌آید، Zen AiO 27 Z272 به یک صفحه نمایش 27 اینچی از نوع IPS مجهز است. از ویژگی‌های صفحه نمایش  بکار رفته می‌توان وضوح تصویر 4K Ultra-HD، پشتیبانی از 100 درصد رنگ‌های sRGB  و کالیبره دقت رنگ کارخانه‌ای با دقت Delta E < 2 را برشمرد. البته ایسوس امکان انتخاب صفحه نمایش Full-HD را برای برخی بازارها می‌دهد. به لطف طراحی جدید، پایه دستگاه امکان چرخش، تنظیم ارتفاع و گردش را می‌دهد. ایسوس یک وب کم 1 مگاپیکسلی با حسگرهای مادون قرمز برای قابلیت امنیتی Windows Hello تعبیه کرده که درست زیر صفحه نمایش قرار دارند.

Zen AiO 27 Z272SD نیروی خود را از پردازنده نسل هشتمی Core i7-8700T  با شش هسته پردازشی، یک مادربرد اختصاصی مبتنی بر چیپ ست B360 و پردازنده گرافیکی مجزا GeForce GTX 1050 با 4 گیگابایت حافظه ویدئویی می‌گیرد که به وضوح ارتقای چشمگیری نسبت به نسل قبل است. برای حافظه رم امکان انتخاب 8 تا 32 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز وجود دارد. برای حافظه ذخیره سازی نیز می‌توان 128 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه پرسرعت SSD و تا 2 ترابایت هارد دیسک داشت. همچنین برخی پیکربندی‌های قابل انتخاب از یک حافظه Optane بهره می‌برند که ارزان‌تر از SSD تمام می‌شود.

Zen AiO 27 Z272SD دارای Wi-Fi دو بانده منطبق بر استاندارد 2x2 802.11ac، بلوتوث 5، یک درگاه شبکه کابلی گیگابیتی، سه درگاه USB  نوع A، یک درگاه Thunderbolt 3، ورودی و خروجی تصویر HDMI، کانکتور صدا TRRS و شکاف کارت حافظه microSD است.
ایسوس در Zen AiO 27 Z272SD توجه ویژه‌ای به صدا داشته است تا بی نیاز از اسپیکر خارجی بتوان از تماشای فیلم یا گوش کردن به موسیقی لذت برد. این AiO از یک سیستم صوتی مرغوب با چهار بلندگو بهره می‌برد که از یک محفظه بلندگو با حجم 300 سی سی استفاده می‌کند تا صداها عمق بیشتری داشته باشند. بخش صوتی Zen AiO 27 Z272SD در همکاری با کمپانی پرآوازه Harman Kardon طراحی شده است.

فروش Zen AiO 27 Z272SD که رده بالاترین پیکربندی آن است، از ماه جاری آغاز می‌شود. با این حال هنوز قیمت رسمی آن مشخص نیست، هرچند که می دانیم در ژاپن با قیمت 250,000 ین (2,206 دلار) عرضه می‌شود.





منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار