کد خبر: ۲۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 17
شرکت Square Enix به عنوان یکی از ناشرین مطرح صنعت بازیهای ویدئویی شناخته می شود. این شرکت هر سال بازیهای جدیدی را معرفی و منتشر می کند و برای سال جاری نیز چند بازی از جمله shadow Of tomb raider، Just Cause 4 در نظر گرفته که چند نسخه منتشر شده است.
به گزارش آی تابناک : در حالی که تا آغاز نسل نهم کنسول ها مدت زمان بسیاری باقی نمانده، توسعه دهندگان بازیهای ویدئویی نیز شروع به توسعه عناوین نسل بعدی کردند. بازیهایی که باید آنها را در نوع خود قابل توجه دانسته و هر یک محبوبیت بالایی دارند.

اگرچه می دانیم سونی و مایکروسافت نسل بعدی کنسول بازی خود را تحت توسعه دارند، اما تاکنون اشاره کافی به این نسل نداشتند. در یک سو مایکروسافت ایکس باکس جدید را با اسم رمز اسکارلت تحت توسعه دارد و در سوی دیگر سونی نیز روی پلی استیشن 5 با اسم رمز نامشخص مشغول کار است.

برخی معتقدند سونی سال 2019 کنسول پلی استیشن 5 را طی رویدادی اختصاصی معرفی خواهد کرد اما دقیقا مشخص نیست آیا در سال 2019 چنین اخباری در کار است یا خیر. طی پستی در ResetEra، باتوجه به رزومه Tomohiro Tokoro مدیر ارشد طراحی استودیو Luminous Productions شرکت اسکوئرانیکس، به تازگی مشخص شده وی روی بازی AAA کنسول PS5 مشغول کار است. چنین چیزی دور از انتظار نبود که شرکت های توسعه دهنده پیش از معرفی کنسول های نسل جدید توسعه بازی را آغاز کنند.

آنچه به نظر می رسد باید انتظار آن را داشت، بازیهای با کیفیت گرافیکی بالاتر و تجربه گیم پلی بهتر است. اسکوئرانیکس تا به حال بازیهای مختلفی را برای نسل هشتم توسعه داده و همگی توانستند موردتوجه گیمرها قرار گیرند.

حال وقت آن رسیده تا نسل بعدی کنسول ها معرفی شده و شرکت های مختلف برای توسعه بازی دست به کار شوند. البته همانطور که گفته شد، اسکوئرانیکس یکی از چندین شرکت است که کار روی بازیهای نسل بعدی را آغاز کرد. کمپانی هایی مطرحی چون یوبیسافت، EA و چندی دیگر هستند که احتمالا ساخت بازی برای کنسول های نسل بعدی را آغاز کردند.

جزئیات کافی از بازی آینده این شرکت ژاپنی دردست نیست و پیش بینی شده در E3 2019 یا 2020 اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود. متاسفانه پیشتر مشخص شد سونی برنامه ای برای حضور در نمایشگاه E3 2019 نداشته و بسیاری معتقدند این شرکت سال 2019 کنسول پلی استیشن 5 را در رویدادی اختصاصی معرفی خواهد کرد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار