کد خبر: ۲۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 17
تنها در عرض یک هفته، دستیار دیجیتال شخصی یا PDA که شبیه به یک لپتاپ است با نام Cosmo Communicator موفق شد در یک وبسایت جمع سپاری به نام Indiegogo بیش از ۳۵۰ درصد هدف مشخص شده‌ی خود، سرمایه دریافت نماید.

به گزارش آی تابناک : پیشرفت سریع این PDA در وبسایت جمع سپاری ذکر شده باعث شد این دستگاه بیش از گذشته دیده شود. این دستگاه کوچک که عموما به آن‌ها PDA یا دستیار دیجیتال شخصی گفته می‌شود، می‌تواند تبدیل به یک لپتاپ کوچک شود و کار‌هایی را ارائه نماید که عموما با یک کامپیوتر بزرگ انجام می‌دهیم.

این دستگاه توسط Planet Computers توسعه یافته که در زمینه‌ی تولید این دستگاه‌ها تجربه‌ی قابل توجهی دارند. در کمتر از هفت روز، Cosmo Communicator موفق شد به ۳۵۰ درصد از هدف تعیین شده‌ی خود در وبسایت جمع سپاری دست پیدا کند و هنوز سه هفته برای دریافت سرمایه‌ی بیشتر باقی مانده است.

این دستگاه که ۵۵۰ دلار قیمت خواهد داشت، خیلی بیشتر از یک PDA است. این لپتاپ کوچک دو نمایشگر دارد. یک نمایشگر داخلی و یک نمایشگر خارجی. نمایشگر داخلی ۵.۹۹ اینچ و نمایشگر خارجی ۲ اینچی و رنگی خواهد بود. علاوه بر این دارای شکاف‌هایی برای حافظه‌ی میکرو و سیم کارت هم هست.

این دستگاه از پردازنده‌ی مدیا تک P70 استفاده می‌کند که با توجه به قیمت ارائه شده کمی نا امید کننده به نظر می‌رسد. در بخش دوربین‌ها، این دستگاه از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی داخلی و یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی در بخش خارجی بهره‌مند شده است.

این دستگاه از دو عدد پورت USB-C در پایین و بالای PDA بهره‌مند شده است. کیبورد مکانیکی آن فوق العاده است با دستگاه‌های دیگر تفاوت‌های زیادی دارد. باتری این PDA هم به نظر قدرتمند می‌رسد چرا که ظرفیت ۴۲۲۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

در بخش خارجی، Cosmo Communicator دارای یک سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر ۲ اینچی خود خواهد بود. در این نمایشگر اطلاعات مهم زیادی درج می‌شود.

این دستگاه از اندروید 9 استفاده می‌کند اما می‌توانید آن را با سیستم عامل‌های لینوکس دبیان و Sailfish هم بوت کنید. این دستگاه در رنگ خاکستری تیره با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه خواهد شد و نسخه‌ی طلایی آن ۲۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

شما می‌توانید به تولید این دستگاه با رفتن به وبسایت جمع سپاری Indiegogo یاری برسانید. به نظر می‌رسد که این دستگاه تابستان سال آینده عرضه شود اما عموما این نوع دستگاه‌ها تاخیر‌های زیادی خواهند داشت.

نمایش ویدیویی از دستگاه Cosmo Communicator در وبسایت جمع سپاری

منبع : gizmochina
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار