کد خبر: ۲۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 17
دبیر ستاد نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: چهارمین جشنواره اسباب بازی با رویکرد آموزش امروز افتتاح شد.
به گزارش آی تابناک : محمد حسین سجادی نیری دبیر ستاد نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره اسباب بازی گفت: چهارمین دوره از این جشنواره امروز با حضور برخی از مسئولان افتتاح می‌شود و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

دبیر ستاد نرم هویت‌ساز معاونت علمی با اشاره به رویکرد جشنواره اسباب بازی در سه دوره گذشته آن گفت: در دوره‌های گذشته تنها رویکرد عرضه محور در جشنواره حاکم بوده است یعنی تنها شرکت‌ها محصولات خود را برای فروش در این جشنواره عرضه می‌کردند.

اعطای جایزه فناوری به اسباب بازی برتر
وی با اشاره به تفاوت‌های این دوره از جشنواره با سال‌های قبل اظهار کرد:  امسال با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و شورای نظارت بر اسباب بازی برنامه‌های مختلفی طراحی شده‌اند و به بهترین اسباب بازی جایزه فناوری تعلق میگیرد.

سجادی نیری با بیان اینکه به دنبال به کار بردن اسباب بازی‌ها در حوزه آموزش هستیم گفت: این دوره از جشنواره با رویکرد آموزشی برگزار می‌شود و این تفاوت اصلی جشنواره با دوره‌های قبل است.

دبیر ستاد نرم و هویت ساز معاونت علمی با اشاره به تاسیس انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی اظهار کرد: سال گذشته اتفاق مثبتی در این جشنواره شکل گرفت و آن هم ایجاد انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی بود و همین موضوع سبب شد تا آن‌ها در این جشنواره نقش جدی را ایفا کنند.

وی درباره برنامه‌های جانبی که در حاشیه این دوره از جشنواره برگزار می‌شود گفت: پنل‌های تخصصی در حاشیه این دوره از جشنوارهبرگزار خواهند شد.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار