کد خبر: ۲۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 16
سونی اعلام کرد که قرار نیست در نمایشگاه E3 2019 حضور داشته باشد و کنفرانسی برگزار کند.
به گزارش آی تابناک : یکی از مهم‌ترین اتفاقات سالیانه حوزه بازی‌های ویدیویی، برگزاری نمایشگاه E3 است؛ نمایشگاهی که از آغاز فعالیتش در ۲۰ سال گذشته تا به امروز بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد گیمینگ سال به‌شمار می‌رود که شرکت‌های بزرگی چون سونی، مایکروسافت، نینتندو و یوبی‌سافت با حضور در آن آخرین ساخته‌ها و دستاورد‌هایشان را رونمایی می‌کنند. با این حال امروز خبر نه‌چندان خوشایندی برای طرفداران سونی منتشر شد و شرکت ژاپنی اعلام کرد که قصد ندارد در نمایشگاه E3 2019 حضور داشته باشد. 

این خبر ابتدا توسط ESA، سازمانی که وظیفه برگزاری E3 را برعهده دارد، منتشر شد و پس از انتشار لیست شرکت‌کنندگان نمایشگاه سال آینده، نامی از سونی در آن نبود. در این لیست شرکت‌های دیگری چون مایکروسافت، نینتندو، اکتیویژن، یوبی‌سافت و چند شرکت دیگر حضور دارند. در ادامه سونی در پیگیری صورت‌گرفته توسط گیم‌اینفورمر رسما تایید کرد که قصد شرکت در این رویداد را ندارد و در توضیح دلیل این تصمیم گفت:

هم‌سو با پیشرفت‌های صنعت بازی، سونی هم به دنبال راه‌های جدیدی برای درگیر کردن جامعه کاربران در برنامه‌های خود است. طرفداران برای ما ارزش بسیار زیادی دارند و ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی هستیم تا رضایت آن‌ها را جلب کنیم و برنامه‌هایمان را با آن‌ها به‌اشتراک بگذاریم. در نتیجه این اقدامات تصمیم گرفتیم که در رویداد E3 2019 حضور نداشته باشیم و به جای آن برنامه‌های متفاوتی برای به‌اشتراک گذاشتن اطلاعات با کاربران در سال ۲۰۱۹ داریم که بی‌صبرانه منتظر هستیم تا در آینده نزدیک جزییات بیش‌تری در مورد این برنامه‌ها ارائه کنیم. 

بدون شک نبود سونی در نمایشگاه E3 سال آینده، می‌تواند روی کیفیت کلی آن هم تاثیر داشته باشد؛ چرا که در سال‌های گذشته سونی معمولا کنفرانس‌های جذابی در جریان E3 برگزار کرده است و حال باید منتظر ماند و دید که این شرکت چه برنامه‌هایی برای آینده در سر دارد. جالب است یادآوری کنیم که سونی چندی پیش اعلام کرد که امسال رویداد PlayStation Experience را هم برگزار نخواهد کرد و با در نظر گرفتن این موضوع، دو مورد از کنفرانس‌های موردانتظار سونی در آینده لغو شده‌اند و باید دید این شرکت چه جایگزینی برای آن‌ها در نظر گرفته است. 

نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 





منبع : gamespot
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار