کد خبر: ۲۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 12

شرکت چینی شیائومی یک ویدیو پروژکتور جدید را به محصولات خود افزوده است. WEMAX ONE  یک ویدیو پروژکتور با انعطاف بالا و البته امکانات پیشرفته است. شدت نور این پروژکتور لیزری 700 انسی لومن (ANSI Lumens) است. این ویدیو پروژکتور لیزری دارای طول عمر 25 هزار ساعت برای لامپ داخلی است. همچنین می توانید تصاویری با ابعاد حداکثر 150 اینچی را ایجاد نماید.

پردازشگر T968 Cortex-A53 به همراه 4 هسته واقعی و 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی E-MMC، از جمله مولفه های فنی سخت افزاری WEMAX ONE  هستند. رزولوشن اصلی WEMAX ONE  را می توان FHD فرض کرد، با این وجود از تصاویر 4K نیز پشتیبانی می کند. این نمایشگر از گستره رنگ NTSC بین 80 تا 85 درصد پشتیبانی می کند که از این نظر شاهد دقت رنگ بالایی هستیم. در نهایت ویدیو پروژکتورهای لیزری دارای دقت رنگ بالاتری به نسبت مدل های نوری ساده هستند.

جالب است بدانید که WEMAX ONE  دارای Wi-Fi داخلی با 2 فرکانس 2.4 و 5.0 گیگاهرتز است. بلوتوث نسخه 4.0، پشتیبانی از دالبی دیجیتال صوتی، سیستم صدای فراگیر، نویز صوتی حداکثر 32 دسی بل برای فن، توان 250 واتی، سازگاری کامل با ارتباط های Bluetooth, DVB-T, DVD Player, External Subtitle, Speaker, WiFi، و قیمت 2200 دلار که تا مدتی در برخی بخش ها با تخفیف 1750 دلار به فروش می رسد، از جمله دیگر نکات قابل اشاره در زمینه ویدیو پروژکتور پیشرفته WEMAX ONE  است. شایان ذکر است که شیائومی به تولید تلویزیون با برند MI نیز مشغول است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار