کد خبر: ۲۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 12

به گزارش تابناک : پاناسونیک یکی از سازندگان لپ تاپ های ضد ضربه، قدرتمند و مستحکم است که در مواردی مانند بخش های نظامی، تحقیقاتی، نیروهای پلیس و به عنوان کامپیوتر دانشمندان در شرایط خاص آب و هوایی، مورد استفاده قرار می گیرند. Toughbook 31 از جمله این محصولات است که حالا پاناسونیک نسخه بروزرسانی شده از آن را معرفی کرده است.

لپ تاپ Panasonic Toughbook 31 اینک به پردازنده Core i5-7300U مجهز شده است که به نسبت مدل پیشین یعنی i5-5300U، تا 19 درصد در بخش CPU و تا 42 درصد در بخش پردازش های گرافیکی سریعتر شده است. ظاهر بدنه همچنان به شکل مستحکم خود باقی مانده است. پاناسونیک یک باتری دیگر را به همراه نسخه جدید Panasonic Toughbook 31 ارائه کرده است که می تواند در افزایش عملکرد بدون نیاز به برق موثر باشد.

اینک شاهد استفاده از 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 در آن هستیم و پاناسونیک بدون استفاده از هارد دیسک، بخش ذخیره سازی را تنها با یک حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت همراه کرده است. یکی از شرایط استاندارد MIL-STD-810G، عدم استفاده از هارددیسک است. یک ماژول ارتباطی EM7455 LTE-Advanced به این لپ تاپ افزوده شده است و حتی تراشه Wi-Fi نیز تغییر کرده تا پهنای باند بیشتری را به ارمغان بیاورد. این لپ تاپ که از ماه دسامبر در بازار آمریکا و سپس جهان توزیع می گردد، دارای قیمت 3699 دلار است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار