کد خبر: ۲۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 12
پس از نشستی بین معاون رئیس شرکت سامسونگ لی جائه – و مدیرعامل مایکروسافت Satya Nadella در سئول، این شرکت‌ها اعلام کردند که همکاری خود را در آینده در زمینه‌های هوش مصنوعی، محاسبه ابری و داده‌های بزرگ افزایش خواهند داد.در حالی که سامسونگ گفته بود که بیشتر سرویس‌های ابر مایکروسافت را در دستگاه‌های هوشمند خود، از جمله تلفن‌های هوشمند، در آینده به کار خواهند برد.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ در حال حاضر از Azure در یک مدل تهویه مطبوع هوشمند برای جمع آوری داده‌ها در محیط اطراف، از جمله درجه حرارت و رطوبت استفاده می‌کند، به طوری که ماشین‌ها به طور موثرتری کار می‌کنند، موردی که مدیر عامل شرکت مایکروسافت ساتیا نادلا در سخنان خود در ‘مایکروسافت کره’ کنفرانس ‘هوش مصنوعی'(AI) بیان کرد.

 برای مثال سامسونگ الکترونیک Internet of Things] IOT]  مبتنی بر تهویه مطبوع که در Azure اجرا می شود را در نظر بگیرید. با توجه به عوامل محیطی، مانند تعداد افراد، سیستم تهویه مطبوع هوشمند می‌تواند تا 25 درصد انرژی و 30 درصد هزینه را ذخیره کند.

در یک رویداد جداگانه در کالیفرنیا، کیم هیون سوک، رئیس و مدیر عامل شرکت سامسونگ در بخش الکترونیک مصرفی گفت که سامسونگ بسیاری از "دانش‌های ناآشنا” را توسعه داده است که به نظر وی نوآوری آینده سامسونگ را شکل می‌دهند.

وی گفت: ‘سامسونگ با تعداد زیادی مشتری، تکنولوژی و فناوری های جدید و کارکنان جدید از زمینه های مختلف روبرو است. ‘قدرت ما در فروش بیش از 500 میلیون دستگاه مصرف کننده در سال است. ما نقاط تماس خود را با مشتریان خود گسترش خواهیم داد تا به کوچک‌ترین گوشه فضاهای زندگی خود برسیم و نوآوری را به طور کلی به سبک زندگی خود بازگردانیم.”

بعد از قرارداد ثبت اختراع، سامسونگ برنامه‌های کاربردی مایکروسافت را با بسیاری از گوشی‌های هوشمند خود به کار برد، و مایکروسافت گوشی‌های هوشمند سامسونگ را به مدت چند سال در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود می‌فروخت.



منبع : MSPU 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار