تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 11
پهنه خدمات اسنپ هرروز گسترده‌تر می‌شود و امروز این سامانه هوشمند حمل‌و‌نقلی فعالیت خود را در شهرکرد و آمل آغاز کرد. با اضافه شدن شهرکرد به عنوان اولین شهر اسنپی در استان چهارمحال و بختیاری، تعداد استان‌های فعال اسنپ به عدد ۲۶ رسید. همزمان با آمل این سامانه در شهرهای محمودآباد، ایزدشهر و کیاکلا نیز فعال شده است.

به گزارش آی تابناک : اکنون اسنپ در ۶۹ شهر بزرگ و کوچک ایران به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

به رسم همیشگی اسنپ برای اولین تردد شهروندان شهرهای آمل، محمودآباد، ایزدشهر، کیاکلا و شهرکرد کد سفر رایگانی در نظر گرفته است. بنابراین شهروندان شهرهاس نام‌برده برای استفاده از سفر رایگان می‌توانند کد Salam-SA را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنند و یک سفر رایگان هدیه بگیرند. البته این کد تنها تا تاریخ ۲۰ آذر اعتبار دارد.

اسنپ در شهرکرد و آمل

از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند.

دانلود و نصب اپلیکیشن اسنپ در گوشی‌های اندرویدی از طریق فروشگاه‌های معتبر این سیستم‌عامل امکان‌پذیر است. کاربران سیستم‌عامل آی‌اواس نیز می‌توانند اپلیکیشن اسنپ را از این آدرس  دانلود کنند. همچنین برای افرادی که قصد درخواست سرویس به وسیله‌ رایانه را دارند، می‌توانند نسخه‌ وب‌ اپلیکیشن اسنپ را از این طریق دریافت کنند.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار