کد خبر: ۲۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 11
اخیرا جزئیات تازه‌ای از مراسم The Game Awards امسال به انتشار رسیده که یکی از آن‌ها اعلام می‌دارد این رویداد امسال بزرگ‌ترین و بهترین لایپ آپ تاریخ خود را با معرفی بازی‌ها و عناوین بسیار بزرگ خواهد داشت و دیگری هم به این نکته اشاره دارد که در رویداد امسال ما شاهد حضور برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ناشر بازی‌های ویدیویی خواهیم بود که اخبار بازی‌های بزرگ و مورد انتظار خود را با ما به اشتراک خواهند گذاشت. از جمله افراد مهم این رویداد هم می‌توان به هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) اشاره کرد.
به گزارش آی تابناک : از اکنون به فاصله یک ماه دیگر رویداد The Game Awards امسال برگزار خواهد شد و در حالی که برخی از ما بی شک منتظر اعلام نامزدهای بهترین بازی‌های امسال در بخش‌های مختلف خواهیم بود، و همینطور برندگان واقعی جوایز و افتخارات بازی‌های امسال را نیز مشاهده خواهیم کرد و در کنار همه این‌ها هم شاید بی ربط نباشد که اعلام کنم تعداد زیادی از مردم هم منتظر معرفی بازی‌های جدید و نمایش‌های تازه آن‌ها که به بخشی جدا نشدنی از این مراسم تبدیل شده است، خواهند بود که تفاوت آن با سال‌های گذشته این جا است که امسال بزرگ‌ترین لاین آپی که تا به حال این رویداد ارایه کرده است را شاهد خواهیم بود.

حالا که صحبت از این چیزها شد بد نیست که اعلام کنم حساب رسمی رویداد The Game Awards در توییتر نیز اخیرا این معرفی‌ها را اعلام کرده است و اظهار داشته که رویداد امسال دارای بزرگ ترین لاین آپ از معرفی بازی‌های جدید در تاریخ این نمایش خواهد بود. البته این نکته را هم باید به خاطر داشته باشید که صرف کلمه "معرفی” به این معنی نیست که حتما شاهد معرفی بازی‌های جدید خواهیم بود بلکه شاهد معرفی بخش‌های تازه (بسته‌های الحاقی و گسترش دهنده و یا بخش‌ها و حالت‌های جدید) از بازی‌هایی که پیش از این معرفی شده‌اند و یا حتی به انتشار رسیده‌اند نیز در این بخش به حساب می‌آیند و جزو معرفی‌های جدید به شمار می‌روند. با این حال به نظر می‌رسد که چیزهای زیادی برای دیدن وجود خواهد داشت. این نکته احتمالا به این موضوع هم کمک خواهد کرد که برخلاف سال‌های دیگر، امسال شاهد برگزاری رویداد Playstation Experience پس از گذشت یک یا دو روز از برگزاری مراسم گیم اواردز نخواهیم بود که بتواند معرفی‌های جدید این رویداد را تصاحب کند و دست گیم اواردز را خالی بگذارد. امسال گیم اواردز بر خلاف هر سال، با دست پر به میدان آمده است.

اما پس از این که حساب رسمی The Game Awards اعلام کرد که لاین آپ امسالش بزرگ‌ترین و بهترین لاین آپ این رویداد در کل تاریخ آن خواهد بود، جزئیات دیگری نیز از این مراسم منتشر شد. این موضوع باعث شده که شور و اشتیاق همه ما برای آغاز این رویداد بیش از پیش شود و تا حدودی هم انتظار ما از آن به بیشترین حد ممکن برسد. اما خب سوال این جا است که این معرفی‌ها دقیقا چه چیزهایی هستند و ما چه انتظاراتی می‌توانیم از این رویداد داشته باشیم. جف کایلی (Geoff Keighley) که تهیه کننده این نمایش است، در گفت و گویی با Venture Beat اظهار کرد که تقریبا همه ناشران بزرگ به نوبه خود یک سری معرفی برای ارایه خواهند داشت. وی در این زمینه گفت:

اغلب ناشران بزرگ درمورد این که در آینده چه کاری انجام خواهند داد، اخباری به اشتراک خواهند گذاشت.

به نظر می‌رسد که علاوه بر این، ما شاهد انتشار یک تریلر دیوانه کننده هم از عنوان مورد انتظار کاربران پلی‌استیشن ۴ یعنی Death Stranding نیز خواهیم بود که تقریبا هیچ چیز به ما در این رویداد نخواهد گفت چرا که کایلی در صحبت‌های خود گفت که کوجیما نیز مانند همیشه آنجا حضور خواهد داشت. جف کایلی در این زمینه گفت:

[کوجیما] همیشه به نحوی همیشه آنجا حضور دارد.

همچنین کایلی در ادامه صحبت‌های خود امیدواری زیادی هم در مورد ذات معرفی‌ها به ما داد و پذیرفت که همه آن‌ها معرفی عناوین جدید نخواهند بود بلکه معرفی چیزهای جدید از بازی‌هایی است که پیش از این به انتشار رسیده‌اند که در واقع یک نمونه از آن در رویداد سال گذشته نیز آغاز شده بود و به نمایش درآمد؛ زمانی که نقشه جدید عنوان PUBG در این رویداد به نمایش گذاشته شد و معرفی شد. وی در این رابطه گفت:

یکی دیگر از چیزهایی که شما در مراسم امسال خواهید دید، بله، ما معرفی بازی‌های جدید خواهیم داشت اما علاوه بر آن بازی‌های دنباله دار نیز داریم.

جف کایلی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

مردم به انجام بازی‌های سرویسی ادامه می‌دهند و برای دریافت محتویات جدید و ویژگی‌هایی که ممکن است در این رویداد معرفی شوند، به روزرسانی‌های تازه‌ای دریافت خواهند کرد. شاید معرفی بازی جدید نباشد اما چیزی است که برای عده زیادی از بازی‌بازان در سراسر دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است. جدید و تکامل یافته است. سال گذشته در بازی PUBG ما نقشه Miramar را معرفی کردیم که دومین نقشه آن بود. آن را در این رویداد معرفی کردیم. لحظه بزرگی بود. من فکر می‌کنم که امسال شما شاهد چیزهای بیشتری بدین شکل برای بازی‌های متفاوت خواهید بود.

با این وجود وی بار دیگر نیز تکرار کرد که معرفی بازی‌های جدید هم انجام خواهد شد و ما شاهد معرفی بازی‌ها و عناوین تازه‌ای نیز در این رویداد خواهیم بود که چیزی است که آن‌ها فقط نمی‌خواهند پیش از آغاز مراسم درموردش صحبت کنند و جای نگرانی از بابت عدم معرفی بازی جدید نباید وجود داشته باشد چرا که آن‌ها می‌خواهند سورپرایزهای خود را باقی نگه دارند که برای خود من، به شخصه خوب به نظر می‌رسد. رویداد The Game Awards 2018 در تاریخ ۱۵ آذر ماه برابر با ۶ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی یعنی حدودا یک ماه دیگر آغاز خواهد شد.





منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار