کد خبر: ۲۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 10
سامسونگ تابستان گذشته نخستین موبایل مبتنی بر اندروید گو خود را با عنوان گلکسی J2 Core معرفی کرد و حالا دومین نسل از این خانواده را با مشخصات سخت افزاری بهتر رونمایی کرده است.

به گزارش آی تابناک : هدف گوگل از طراحی اندروید گو ارائه قابلیت های نسخه های پیشرفته سیستم عامل موبایل خود در گوشی های با سخت افزار ضعیف تر است که معمولا در کشورهای در حال توسعه نظیر هند و پاکستان به خاطر قیمت پایین طرفداران بسیاری دارند. با توجه به این مساله طبیعی است که نباید از گلکسی J4 Core انتظار سخت افزار قدرتمندی داشته باشیم.

این دستگاه به صورت پیش فرض همراه با نسخه گو اندروید اوریو ۸.۱ از راه می رسد و نکته جالب اینجاست که گوگل برخی از اپلیکیشن های پیش فرض را در این ورژن نیز ارائه کرده است. گلکسی J4 Core از نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل از نوع TFT LCD از راه می رسد که نسبت به صفحه نمایش ۵ اینچی J2 Core با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ به مراتب بهتر است. گلکسی J4 Core

پردازش داده ها نیز توسط چیپست چهار هسته ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و رم یک گیگابایتی صورت می گیرد. ماژول ذخیره سازی نیز شامل ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و امکان پشتیبانی کارت حافظه خارجی تا ۵۱۲ گیگابایت است. بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده است.

کاربران گلکسی J4 Core برای تصویر برداری دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. انرژی موبایل نیز توسط باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد که با توجه به سیستم عامل سبک و سخت افزارهای نه چندان پرمصرف به نظر برای استفاده یک روزه کافی خواهد بود.

سامسونگ هنوز قیمت یا زمان عرضه گلکسی J4 Core را اعلام نکرده اما اندروید گو بودن این گوشی را می توان تضمینی برای مقرون ‌به‌صرفه بودن آن به حساب آورد.




منبع :فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار