کد خبر: ۲۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 10
دنیا در جوش و خروش برای دیدار دوباره با جنگ جهانی دوم در آخرین ساخته دست استودیوی دایس (Dice) یعنی عنوان Battlefield V است. این بار با مکانیزم‌ها و ویژگی‌های جدید این بازی جنگ بزرگ‌تر از هر زمان دیگری است و اوپراتورها و داستان‌ها و روایت‌های جدید از جنگ، نویدگر تجربه‌ای لذت بخش و فراموش نشدنی با لحظات نفس گیر جنگ برای همه ما است. لانچ تریلر این بازی اکنون به انتشار رسیده تا هیجان تجربه این بازی را چند برابر کند. در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش آی تابناک : این تریلر به قدری هیجان انگیز و مملو از لحظات سخت، نفس گیر و جذاب است که ممکن است در نگاه اول بدون این که کسی مطلع باشد، فکر کند که تریلر معرفی این بازی است تا لانچ تریلر آن. پس در زمان دیدن این تریلر خودتان را جای کسی بگذارید که نمی‌داند این تریلر معرفی Battlefield V است، و یا لانچ تریلر آن؛ سپس در بخش نظرات این پست دیدگاه خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید که نظرتان به عنوان فردی که اطلاعی از این موضوع نداشت، چیست.

عنوان Battlefield V درست مانند نسخه اول روایت‌های مختلفی از جنگ جهانی را برایمان به نمایش می‌گذارد که در این بازی تعداد آن‌ها به چهار داستان در بخش کمپین آن رسیده است که بله، شاید کم به نظر برسد اما کار اصلی ما با این بازی در بخش مولتی پلیر و Mode های جذاب آن تازه آغاز می‌شود. در بخش کمپین این بازی ما شاهد روایت داستان‌های جنگ از دید شخصیت‌های مختلف و بازمانده‌های آن خواهیم بود. اما خبر خوب برای دوست داران بخش کمپین این بازی این است که پنجمین روایت جنگ نیز در ماه دسامبر با بسته الحاقی The Last Tiger به این بازی اضافه خواهد شد که از زاویه دید یک آلمانی جنگ جهانی دوم را روایت خواهد کرد و تجربه شخصی وی را به نمایش خواهد گذاشت. با این حال همانطور که گفتم، کار اصلی ما با این بازی در بخش‌ها و حالت‌های مختلف بخش مولتی پلیر آن آغاز می‌شود.

هشت نقشه مختلف با پیکربندی و شکل و شمایل متفاوت از هم در کنار مدها و بخش‌های مختلف در زمان عرضه این بازی در دسترس قرار خواهند گرفت. مکانیزم‌های جدید نظیر Fortifications و همچنین یک سری تغییر در حالت احیاء بازی نیز به وجود آمده است که سرعت بیشتری نسبت به نسخه قبلی این بازی در اختیار شما قرار خواهد داد. در ماه‌های آینده استودیوی دایس با Tides of War از این هم محتویات بیشتری در دسترس شما قرار خواهد داد که شامل یک بخش Co-op جدید و همینطور بخش بتل رویال این بازی تحت عنوان Firestorm خواهد بود. Battlefield V در تاریخ ۲۹ آبان ماه برابر با ۲۰ نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و همینطور پلی‌استیشن ۴ به انتشار خواهد رسید. در ادامه از شما دعوت می‌کنم که لانچ تریلر این بازی جذاب را مشاهده کنید.

منبع :GAMINGBOLT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار