کد خبر: ۲۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 09
شرکت عظیم خودرو به‌عنوان نماینده رسمی برند فوتون در ایران، قیمت شاسی‌بلند فوتون ساوانا را ۳۷۴ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش آی تابناک : فوتون (Foton)، خودروساز چینی است که فعالیت خود را در زمینه ساخت خودرو از دهه ۹۰ میلادی آغاز کرد. این شرکت به‌عنوان یکی سرآمدترین برندهای چینی در ساخت خودروهای سنگین شناخته می‌شود. به همین علت سال‌های زیادی است که محصولات تجاری این برند در بازار ایران حضور دارند و توانسته‌اند سهم خوبی در بازار بدست آورند. همچنین وانت پیکاپ تونلند (TUNLAND) که با برند فوتون به بازار کشور آمده است، به‌عنوان یک خودروی کارآمد معرفی می‌شود.

شاسی بلند فوتون ساوانا / Foton Sauvana SUV

قیمت فوتون ساوانا

عظیم خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان خودروهای داخلی و وارداتی در سال ۹۶، قصد دارد با همکاری یکی از برندهای معتبر چینی شاسی بلند فوتون ساوانا (Foton Sauvana) را برای بازار ایران معرفی کند. طبق گفته‌ی مدیران عظیم خودرو، شاسی‌بلند فوتون ساوانا اتوماتیک فول آپشن قیمتی معادل ۳۷۴ میلیون تومان برای مشتریان خواهد داشت. این خودرو هم‌اکنون تنها در کامل‌ترین نسخه تولید می‌شود و امکان خرید نمونه کم‌آپشن یا دنده‌ای آن وجود ندارد. با اعلام قیمت رسمی ساوانا، مشتریان در صورت تمایل می‌توانند در مراحل پیش فروش جدید عظیم خودرو این شاسی‌بلند را انتخاب کنند.

شاسی بلند فوتون ساوانا / Foton Sauvana SUV

مشخصات فنی شاسی‌بلند فوتون ساوانا

ساوانا به‌عنوان یک خودروی شاسی‌بلند (SUV) در بسیاری از بازارهای جهانی به پیشرانه ۲.۸ لیتری توربو دیزل مجهز شده است. این خودرو به احتمال قوی در بازار ایران با جدیدترین پیشرانه خود وارد خواهد شد. پیشرانه جدید فوتون برای ساوانا از نوع دو لیتری GDI توربو است که ۲۱۵ اسب بخار قدرت با گشتاور ۳۲۰ نیوتون‌متر تولید می‌کند.

شاسی بلند فوتون ساوانا / Foton Sauvana SUV

جعبه‌دنده ۶ دنده اتوماتیک ZF آلمان و ۵ دنده دستی گترگ آلمان، قدرت پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. شاسی‌بلند ساوانا در بازار جهانی با مدل‌های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل عرضه می‌شود. با توجه به نسخه‌ای که به‌عنوان نمونه در جاده‌های کشور آزمایش می‌شود، احتمال عرضه نسخه دو دیفرانسیل در ایران بسیار قوی است. مدل دو دیفرانسیل این خودرو همیشه چهار چرخ محرک است و به‌صورت الکتریکی می‌توان ضریب آن را تغییر داد. البته مشتریان می‌توانند این شاسی‌بلند را به حالت تک دیفرانسیل نیز تبدیل کنند یا آن را در حالت چهار چرخ کمک سنگین نیز قرار دهند. این ویژگی فوتون ساوانا باعث شده تا محصول شاسی‌بلند چینی، قابلیت‌های زیادی در جاده‌های ناهموار و آف رود داشته باشد.

 

امکانات داخلی شاسی‌بلند ساوانا

شاسی بلند فوتون ساوانا / Foton Sauvana SUV

ساوانا در نسخه فول آپشن به امکاناتی مانند سان‌روف، تودوزی چرمی، حسگر نور، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، سامانه تنظیم میزان هرزگردی، نمایشگر ۷ اینچی، دوربین دید عقب، GPS، آینه حساس به نور، آینه‌های جانبی تاشو برقی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، هفت صندلی، دو کیسه هوا و… تجهیز می‌شود. با توجه به امکاناتی که فوتون روی این شاسی‌بلند نصب کرده است، جنبه کاربردی آن برای رانندگی در انواع شرایط و جاده افزایش می‌یابد.




منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار