کد خبر: ۲۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 09
گوگل به تازگی نام برنامه سبک مدیریت فایل و انتقال اطلاعات خود، Files Go را به Files by Google تغییر داده است تا نشان دهد صرف نظر از نوع گوشی‌ای که شما استفاده خواهید کرد، این برنامه که ساخته گوگل است بر روی آن کار خواهد کرد. نشانه‌های موفقیت این برنامه به نظر می‌رسد که دلیل اصلی تصمیم آنها بوده است.
به گزارش آی تابناک : طبق گفته گوگل، این برنامه که یک سال از زمان عرضه آن می‌گذرد، به طور میانگین توسط 30 میلیون کاربر در طول ماه استفاده می‌شود و این نشان می‌دهد که استفاده افراد زیاد از برنامه مورد نظر زمینه‌ساز ایجاد تغییرات در آن شده است. Files Go به منظور کمک به مدیریت فایل‌ها بر روی دستگاه و با اشغال کردن فضای بسیار کمی از حافظه طراحی شده است که به عنوان بخشی از فعالیت خود به کاربران پیشنهاد می‌دهد محتوای زائد گوشی را که فضای اضافه اشغال کرده‌اند، حذف کنند. اما علاوه‌براین، دلیل استقبال از آن اینست که برنامه Files Go یک راه بسیار خود برای جستجوی فایل‌ها است و بسیار بهتر از آنچیزی است که به صورت پیش‌فرض در دستگاه اندرویدی وجود دارد.

گوگل همچنین تصمیم دارد در زمینه طراحی این برنامه نیز تغییراتی ایجاد کند و مشغول کار بر روی آن است. حالا به محض باز کردن برنامه به صفحه مدیریت فایل‌های وارد خواهید شد، اما در حالت سابق با ورود به برنامه به صفحه‌ای که حذف فایل‌های اضافه را شما پیشنهاد می‌داد، ورود می‌کردید. تغییراتی که گوگل از زمان عرضه این برنامه بر روی آن اعمال کرده است، عمدتاً سطحی بوده اما با این حال نتایج حاکی از آنست که این برنامه با همین ظاهر و مشخصات باز هم می‌توان از برنامه پیش‌فرضی که بر روی گوشی‌ها نصب است، کاربردی‌تر باشد.

Files Go هنوز به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های اندرویدی نصب نیست، و تنها سیستم عامل اندروید Go از این اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض استفاده می‌کند. اما به نظر می‌رسد که گوگل از بهبودهای حاصل شده در Files Go و استقبال کاربران آگاه است و با تغییر نام آن احتمالاً در آینده‌ای نزدیک باید شاهد حضور آن در تمام گوشی‌های اندروید به صورت پیش‌فرض باشیم.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار