کد خبر: ۲۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 09
اگر دیگر کارتان با بخش داستانی و کمپین عنوان Red Dead Redemption 2 به اتمام رسیده و دوست دارید بدانید که Red Dead Online چه زمانی به انتشار خواهد رسید، استراس زلنیک (Strauss Zeknick)، مدیر عامل شرکت تیک تو (Take-Two Interactive) که شرکت مادر راکستار (Rockstar) است، بازه زمانی عرضه این بازی را مشخص کرده است. برای اطلاع دقیق از محدوده تاریخ عرضه Red Dead Online در ادامه با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : در طی برگزاری کنفرانس مالی شرکت تیک تو، زلنیک در خصوص عرضه بخش آنلاین یکی از بهترین و پرفروش‌ترین بازی‌های امسال گفت که این کار در انتهای ماه جاری صورت خواهد پذیرفت که بدین معنا است ما در انتهای ماه نوامبر می‌توانیم منتظر عرضه Red Dead Online باشیم. بنابراین نهایتا تا سه هفته دیگر می‌توانیم شاهد عرضه این بازی باشیم و با بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 هفته‌ها و ماه‌ها سرگرم شویم.

با این حال Red Dead Online در غالب نسخه‌ای آزمایشی (بتا) به انتشار خواهد رسید. طبق چیزی که راکستار اظهار کرده، به‌روزرسانی‌های متعددی برای تکامل این تجربه وجود خواهد داشت که اگر نگاهی به سابقه این شرکت و کاری که با Grand Theft Auto Online انجام داد، بیاندازید، کاملا با ساز و کار و نحوه صورت گرفتن این کار آشنا خواهید شد. مخصوصا با به خاطر آوردن تجربیات و مشکلاتی که GTA Online در زمان عرضه خود داشت، امیدواریم که این اتفاقات برای Red Dead Online رخ ندهد و این بازی روان‌تر و بهتر به انتشار برسد.

سوال اصلی و مهم‌ترین شک ما در حال حاضر این است که Red Dead Online دارای چه محتویاتی خواهد بود. به عنوان مثال ما هنوز چیزی درمورد بخش‌های آنلاین مختلف این بازی نظیر بخش بتل رویال و تجربه آن و یا حتی چیزی شبیه به آن از راکستار نمی‌دانیم. این بازی کاملا جهان آزاد که تعریف جدیدی از آزادی عمل عنوان کرده، دارای مراحل بی شماری است و راکستار هم چند ایده برای پیشبرد محتویات آینده این بازی و به‌روزرسانی‌های آن در نظر گرفته است. در حال حاضر تنها کاری که از دست ما بر می‌آید این است که منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای آینده چه پیش می‌آید و آیا راکستار اطلاعاتی از این بازی پیش از عرضه آن به ما اعلام خواهد کرد و یا تجربه تمام غافلگیری‌های آن را به عهده خودمان واگذار خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در روزهای آتی هم با وینفون همراه باشید.

همچنین لازم به ذکر است که در طی برگزاری کنفرانس مالی شرکت تیک تو که توسط مدیر عامل آن یعنی استراس زلنیک بر پا شد، گزارش‌های دیگری نیز از آمار و ارقام بازی‌های این شرکت به انتشار رسیده که یکی از آن‌ها به فروش ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای عنوان Grand Theft Auto V اشاره دارد و خبر دیگری هم نشان می‌دهد که زلنیک در حال حاضر قصد ندارد که هیچ اطلاعات خاصی از نسخه رایانه شخصی عنوان RDR 2 فاش کند. همینطور در مهم‌ترین خبری که تا به حال از این کنفرانس خبری بیرون آمده نیز تایید شده که RDR 2 تنها در عرض ۸ روز موفق به فروش ۱۷ میلیون نسخه شده است که نشان می‌دهد این بازی تا همینجا هم از کل فروش نسخه اول خود از زمان انتشارش، فروش بیشتری داشته است.





منبع : GAMINGBOLT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار