کد خبر: ۲۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 06
نوکیا 9 یکی از پرچمدارانی است که از مدت‌ها قبل در انتظار رونمایی آن هستیم و با وجود اخباری که از اوایل سال 2018 درخصوص این گوشی شنیده می‌شود، به نظر نمی‌رسید که قبل از سال 2019 سعادت دیدار آن را داشته باشیم. اما خبر جدیدی که در رابطه با گوشی نوکیا 9 منتشر شده، اطلاعات جدید و بیشتری از این گوشی در اختیار ما قرار داده است.

به گزارش آی تابناک : همانطور که در جریان هستید برند نوکیا سال گذشته توسط HMD Global دوباره احیا شد. البته HMD دارای خط تولیدی با نام FIH Mobile است که یکی از زیر مجموعه‌های فاکسکان (تولیدکننده گوشی‌های آیفون اپل) به حساب می‌آید. حالا از اطلاعات جدیدی که از سرور کمپانی FIH به بیرون درز کرده است، معلوم شده که اسم رمز گوشی نوکیا 9 PureView "المپیک" است. HMD Global هنوز به صورت رسمی این نام را تأیید نکرده، اما این اسم رمز به نظر منطقی میاید. چراکه نماد المپیک از پنج حلقه تشکیل شده است و این دقیقاً تعداد دوربین‌های می‌باشد که قرار است در قاب پشتی نوکیا 9 تعبیه شود.


علاوه‌براین به نظر می‌رسد که پرچمدار آینده نوکیا با سیستم عامل اندروید 9 پای و بسته امنیتی ماه نوامبر ظاهر شده است. این یعنی درست همانطور که انتظار می‌رود، چنانچه گوشی سال آینده رونمایی شود، مجهز به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید خواهد بود. البته لازم این نکته یادآوری شود که HMD Global قصد داشت در فصل پاییز از گوشی نوکیا 9 PureView رونمایی کند، اما با توجه به مشکلاتی که بر سر راه این کمپانی برای آماده‌سازی گوشی بود، آنها تصمیم گرفتند تا فرآیند معرفی پرچمدار جدید خود را به اوایل سال 2019 منتقل کنند. اچ‌ام‌دی گلوبال به تازگی مذاکرات خود را با کمپانی آمریکایی Light آغاز کرده است و احتمالاً این شرکت قصد تولید لنزهای پنجگانه نوکیا 9 را خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که دلیل تأخیر در معرفی این گوشی هم همین موضوع باشد.




منبع :سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار