کد خبر: ۲۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 06
مبارزه و مسدودسازی تبلیغات مخرب موضوع مهمی است و گوگل همیشه با آن مبارزه کرده و مانع از نمایش آن‌ها شده است.

به گزارش آی تابناک : در نسخه‌ی ۷۱ مرورگر کروم، گوگل مبارزه‌ی خود با تبلیغات مخرب را، با مسدود کردن کامل ‌وب‌سایت‌هایی که بطور مداوم از آن‌ها استفاده می‌کنند، افزایش می‌دهد. تبلیغات مخرب در شکل‌های گوناگونی ظاهر می‌شوند، اما به‌طور کلی با ایجاد آدرس‌های جعلی برای سرقت اطلاعات شخصی شما تلاش می‌کنند یا باعث می‌شوند مرورگر به اشتباه و به‌صورت خودکار شما را به آن آدرس‌ها هدایت کند.

این نخستین باری نیست که گوگل، از مرورگر کروم برای مقابله با این مشکل استفاده می‌کند. در جولا‌ی سال گذشته، نسخه‌ی ۶۸ کروم، از باز شدن آدرس‌ها یا پنجره‌های جدید، توسط ‌وب‌سایت‌هایی که گزارش شده بود از تبلیغات مخرب استفاده می‌کنند، جلوگیری می‌کرد.

نسخه‌ی ۷۱ کروم، که در ماه دسامبر عرضه خواهد شد، به صاحبان ‌وب‌سایت‌ها، بعد از دریافت گزارش استفاده ازتبلیغات مخرب ۳۰ روز مهلت می‌دهد، تا این تبلیغات را به‌طور کامل از وب‌سایت خود حذف کنند. عدم حذف تبلیغات مخرب باعث می‌شود کروم کل تبلیغات آن ‌وب‌سایت را مسدود کند، صرف نظر از‌ این‌که آن‌ها مخرب هستند یا خیر.

chrome

اگر‌چه می‌توان این فیلتر را غیرفعال‌ کرد، اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از تنظیمات پیش‌فرض استفاده کنند، که این امر روی بخش بزرگی از درآمد‌ ‌وب‌سایت‌های میزبان تبلیغات مخرب، اثر می‌گذارد؛ این یک دلیل بزرگ برای عدم استفاده از این تبلیغات در وب‌سایت محسوب می‌شود، اگرچه یادآوری ناراحت‌کننده‌‌ای از قدرت حال حاضر گوگل در اینترنت باشد.




منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار