کد خبر: ۲۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 05
مینگ چی کو در آخرین صحبت‌های خود به سیستم‌ فیس آیدی آیفون‌های ۲۰۱۹ و ویژگی اصلی آیپد‌های نسل بعد اشاره داشته است.

به گزارش آی تابناک : سال گذشته بود که اپل برای اولین بار از فناوری فیس آیدی در آیفون‌های خود رونمایی کند؛ فناوری که به کمک آن، کاربر می‌تواند قفل دستگاه خود را تنها به وسیله چهره خود باز کند. در iPhone Xs اپل تغییری در سخت افزار نداد و صرفا برخی الگوریتم‌های آن دستخوش تغییراتی شدند، اما حالا خبر رسیده که در سال ۲۰۱۹، اپل قصد دارد سیستم فیس آیدی ارتقا یافته‌ای را به محصولات جدید خود اضافه کند. علاوه بر این، احتمالا شاهد ایجاد تغییری اساسی در دوربین آیپد خواهیم بود که در ادامه، به بررسی این دو موضوع خواهیم پرداخت. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران مسائل اپل در جدیدترین گزارش خود از ویژگی‌ جدید آیفون‌های ۲۰۱۹ سخن گفته است. به گفته وی، دوربین Truedepth بکار رفته در آیفون‌های ۲۰۱۹ از یک سیستم Flood illuminator پیشرفته‌تر استفاده خواهند کرد که با کاهش نور نامرئی فضا، سرعت و عملکرد فیس آیدی را بیشتر از همیشه بهبود خواهند داد. درحال حاضر سیستم فیس آیدی با سرعت و دقت بسیار خوبی کار می‌کند، اما قطعا جا برای پیشرفت وجود دارد و به نظر می‌رسد که اپل برای هرسه تلفن‌هوشمند سال آینده خود، از فیس آیدی سریع تری استفاده خواهد کرد. علاوه بر آیفون، مینگ چی کو از آیپد‌های آینده نیز سخن گفته است. 

بنابر گفته این تحلیلگر، آیپد بعدی اپل احتمالا در اواخر ۲۰۱۹ و یا اوایل ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و در آن از نوعی دوربین سه بعدی استفاده خواهد شد. اجازه دهید کمی بیشتر توضیح دهیم؛ به نظر می‌رسد که نسل بعدی تبلت‌های اپل از دوربینی بهره می‌گیرند که با بررسی اجسام اطراف، یک تصویر سه بعدی از آن را ارائه خواهد داد. درحال حاضر جزییات بیشتری از این ویژگی در دسترس نیست، اما مطمئنا پتانسیل‌های بسیار زیادی برای دوربین سه بعدی وجود خواهد داشت. همچنین گفته شده کن در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، این ویژگی به آیفون‌های اپل راهی خواهد شد. درکل اپل به تازگی از محصولات جدید خود برداشته و هنوز موارد زیادیست که باید بررسی شوند، اما در هر صورت می‌توان گفت که آینده‌ای هیجان انگیز برای محصولات اپل در راه است. 




منبع : ICLARIFIED 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار