کد خبر: ۲۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 05
متیناس وگنر، طراح مراحل بازی Battlefield V در سایت ردیت اعلام کرده است که ویژگی رای دادن به نقشه، در روز عرضه در دسترس کاربران Battlefield 5 قرار ندارد.
به گزارش آی تابناک : استودیو EA Dice در سایت ردیت یک بخش مخصوص به خودش را دارد که در جریان آن جامعه کاربری بازی Battlefield V در مورد ویژگی‌های مختلف این بازی از تیم سازنده سوال‌های مختلفی را به‌صورت هفتگی می‌پرسند. از طرفی در نسخه‌های اخیر بتلفیلد،  پس از پایان هر دور بازی کردن یکی از حالت‌های بخش چندنفره، بازیکنان می‌توانند به یکی از نقشه‌های مد نظر خودشان رای بدهند تا دور بعدی در آن نقشه انجام شود. حال در جریان اخبار بازی منتشر شده، به‌تازگی شخصی از استودیو دایس پرسیده است که آیا رای دادن به نقشه در بازی Battlfield 5 در دسترس خواهد بود یا خیر.

در جواب به این سوال متیناس وگنر، طراح مراحل بازی بتلفیلد V، اعلام کرده است که این ویژگی در روز عرضه در دسترس بازیکنان قرار داده نمی‌شود. با توجه به نظرات کاربران، بعضی از آن‌ها از این تصمیم استقبال کرده‌اند، زیرا معتقد هستند که ویژگی رای دادن به نقشه، مانع از چرخش نقشه‌های بازی می‌شود و امکان دارد بازیکنان برای چند دور در نقشه‌ای یکسان بازی را تجربه کنند. همچنین در میان سوال و جواب‌های کاربران از استودیو EA Dice، اطلاعاتی از تعداد وسایل نقلیه، وسایل نقلیه قابل حمل و هوپیماهای هر نقشه در هر حالت بازی منتشر شد.

در انتها مشخص شد که کاربران دو سرویس EA Access و Origin Access می‌توانند در تاریخ ۱۸ آبان ماه (۹ نوامبر) بازی Battlefield V را تجربه کنند. البته تجربه‌ی این دسته از افراد، تجربه‌ای ۱۰ ساعته خواهد بود، اما به نسخه‌ی اصلی بازی دسترسی دارند. بازی Battlefield V در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۲۰ نوامبر) برای کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. کاربرانی که نسخه دیلاکس ادیشن بازی را پیش‌خرید کنند، از تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) به بتلفیلد V دسترسی خواهند داشت.





منبع : dualshockers 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار