کد خبر: ۲۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 03
به گزارش تابناک : اگرچه تاکنون شرکت های مختلفی در بحث تولید تلفن هوشمند دست به کار شدند اما کمپانی های کمی هستند که به تولید تبلت گیمینگ می پردازد. شرکت ایسر سال های قبل تبلتی از سری Predator را معرفی و عرضه کرد.

حال به نظر می رسد شرکت ZTE به عنوان صاحب برند نوبیا در نظر داشته بزودی تبلت گیمینگ کارآمدی را معرفی کند. تبلتی که از طراحی حرفه ای برخوردار است و انتظار می رود در سال جاری برنامه ای برای رونمایی از آن وجود داشته باشد.

البته بعید است تبلت HIPAD نوبیا در بازارهای دیگری به جز چین عرضه شود. نوبیا عمدتا محصولات خاص را در چین عرضه می دارد و در کمتر مواقعی شاهد عرضه جهانی مدل بودیم. اگرچه مشخص نیست ZTE چه تصمیمی برای عرضه های پد یا همان تبلت گیمینگ آینده خود دارد.

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، زد تی ای روی این نوع تبلت مشغول کار است و احتمالا در اواخر سال جاری رونمایی از آن صورت گیرد. به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو چین تصویر پوستر های پد نوبیا آشکار شد که طراحی گیمینگی داشته و مشخصات رده بالایی نیز برای آن در نظر گرفته شد.

باتوجه به تصویر، نوبیا HiPAD از نوار LED RGB در بخش عقب برخوردار است که عمدتا گوشی های هوشمند به آن مجهزند. از مشخصات این تبلت باید به صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS FHD، پردازنده Helio X27 مدیاتک، تراشه گرافیکی Mali-T880، سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، حافظه رم 3 گیگابایتی، باتری پرظرفیت 7000 میلی آمپری، پشتیبانی از وای فای 802.11ac و شبکه دو باند اشاره کرد.

احتمالا نوبیا HIPAD بزودی توسط ZTE معرفی خواهد شد و دقیقا مشخص نیست چینی ها چه تاریخی را برای رونمایی از این محصول در نظر گرفتند. گفتنیست پیشتر نوبیا X با دو صفحه نمایش و مشخصات پرچمدار از سوی ZTE معرفی شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار