کد خبر: ۲۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 03
به گزارش تابناک: شرکت وان پلاس پیشتر پرچمدار جدید خود را به نام وان پلاس 6 تی معرفی کرد. گوشی هوشمندی که در مقایسه با وان پلاس 6 تغییرات گسترده ای نداشته و یک مدل معمولی تر محسوب می شود. این اسمارتفون با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و جزئیات سخت افزاری شبیه به وان پلاس 6 به تازگی راهی بازار شد.

در حالی که دیگر وان پلاس برنامه ای برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید نداشته، به تازگی تصاویر رندر شده جدید دیگری مربوط به وان پلاس 7، پرچمدار نسل بعدی وان پلاس منتشر شده است. در تصاویر رندر شده، مشخص است چینی ها احتمالا نمایشگر با طراحی نقطه ای که دوربین سلفی زیر صفحه نمایش قرار می گیرد را لحاظ می کنند.

این نوع طراحی اجازه خواهد داد تا کمپانی های سازنده نمایشگر بی بریدگی با حاشیه بسیار کم را برای اسمارتفون خود در نظر گیرند. احتمالا وان پلاس 7 نیز یکی از این دست اسمارتفون ها در سال 2019 خواهد بود.

از مشخصات احتمالی وان پلاس 7 باید به صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+، حافظه رم 8 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، دوربین اصلی سه گانه، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، پردازنده اسنپدراگون 8150، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و چندی دیگر اشاره کرد.

دقیقا مشخص نیست چه زمانی باید شاهد معرفی نسل جدید وان پلاس باشیم اما انتظار می رود چینی ها در آینده نزدیک یعنی اوایل 2019 این اسمارتفون را معرفی کنند. گفتنیست سال گذشته وان پلاس گوشی هوشمند وان پلاس 6 را بهار 2018 معرفی کرد و اواخر سال نیز تصمیم به معرفی نسخه تی گرفت.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا چینی ها رونمایی از وان پلاس 7 داشته و طراحی این گوشی هوشمند را در نسل جدید آشکار سازند. پیشتر وان پلاس 6تی با مشخصات پرچمدار توسط وان پلاس معرفی شد و به تازگی نیز شاهد عرضه آن بودیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار