کد خبر: ۲۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 03

به گزارش تابناک : Lexar که یکی از برندهای برتر جهان در زمینه ارائه ی حافظه های فلش بوده، اخیرا بزرگترین کارت microSD کلاس A2 خود را با ظرفیت 512 گیگابایت با کیفیت و عملکردی فوق العاده معرفی کرده است. این کارت در واقع بزرگترین کارت حافظه microSD A2 بازار است و از ویژگی هایی پیشرفته برخوردار خواهد بود. کارت های حافظه ی کلاس A2 دارای حداکثر سرعت نوشتن دستورات تصادفی بر اساس معیار 4K برابر با 2000 IOPS و حداکثر سرعت خواندن 4000 IOPS هستند.

این کارت microSD از قابلیت انتقال اپلیکیشن ها و بازی ها بهره می برد و قادر است تا 100 مگابایت اطلاعات را در ثانیه ضبط کرده یا انتقال دهد. در نتیجه سرعت انتقال و ظرفیت این کارت، ایده آل و باورنکردنی خواهد بود.  با توجه به استفاده و کاربرد روز افزون کارت های حافظه در زندگی روزمره، چنین کارت حافظه ای با این سرعت و این ظرفیت بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

در واقع کارت های حافظه کلاس A2 نیاز کاربران را بهتر از قبل برطرف می کنند و پیشرفت بزرگی محسوب می شوند. کارت UHS-I microSDXC UHS-I 633x با ظرفیت 512 گیگابایتی در اواخر اکتبر  با قیمت 299.99 دلار در دسترس کاربران قرار گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار