کد خبر: ۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 23
نیکون با سری جدید DL خود، در حال وارد شدن به دنیای دوربین‌های کامپکت است. این شرکت ژاپنی در یک چرخش جالب توجه، سه مدل کامپکت جدید با فناوری بالا به بازار عرضه کرده است.
راهنمای خرید: ورود نیکون به بازار دوربین های کامپکت با سه مدل ارزان قیمت کوچک (قیمت و مشخصات)


حامد عسگری-آی‌تابناک: نیکون با سری جدید DL خود، در حال وارد شدن به دنیای دوربین‌های کامپکت است. این شرکت ژاپنی در یک چرخش جالب توجه، سه مدل کامپکت جدید با فناوری بالا به بازار عرضه کرده است که همگی امکانات کلی مانند حسگرِ یک اینچ 20.8 مگاپیکسلی، پردازشگر عکس EXPEED 6A، قابلیت گرفتن عکس‌های متوالی، و یک سیستم فوکوس خودکار 171 نقطه‌ای هیبریدی را به طو مشترک در اختیار دارند. به این ترتیب، آن‌چه این سه مدل را از هم متفاوت می‌سازد لنزهایی است که هرکدام به آن مجهز هستند.

امکانات منحصر به فرد هرکدام از این سه مدل نیز از این قرار است:

مدل DL24-84: لنز زوم 3.6x (معادل لنز 24-85 میلی‌متریِ دوربین 35 میلی‌متری)، دیافراگم f 1.8-2.8، حالت سوپر ماکرو برای تصویرهای بسیار کوچک، به طور کلی بسیار مناسب برای سفر و نیز عکاسی روزمره، قیمت 649 دلار.

راهنمای خرید: ورود نیکون به بازار دوربین های کامپکت با سه مدل ارزان قیمت کوچک (قیمت و مشخصات)


مدل DL 18-50: لنز با فاصلۀ کانونی 18-50 و f1.8-2.8 (در نتیجه نسبت به مدل قبلی برای عکاسی منظره مناسب‌تر است)، زوم لنز 2.8x با فناوری نانو کریستال (که مانع از تأثیر نورهای اضافی مانند نور خورشید بر عکس و در نتیجه، سایه افتادن بر عکس می‌شود)، قیمت 799 دلار.

راهنمای خرید: ورود نیکون به بازار دوربین های کامپکت با سه مدل ارزان قیمت کوچک (قیمت و مشخصات)


مدل DL24-500: لنز زوم عالیِ 21x با فاصلۀ کانونی 24-500 میلی متری، طیف بالای شاتر f2.8-5.6 (حاصل آن قابلیت بالاتر عکاسی در میزان نورهای مختلف است)، منظره‌یاب الکترونیکی OLED، قیمت 999 دلار.

هر سه این مدل‌ها، قابلیت گرفتن 20 فریم در ثانیه عکس در وضعیت پشت سر هم (Continuous Shooting) را دارند که در صورت قفل بودن فوکوس، تا 60 فریم در ثانیه هم قابل افزایش است. همچنین، هر سۀ آن‌ها توانایی ضبط ویدئوی 4k UHD در 30p را دارند که امکان نمایش آهستۀ تصویر تا 1,200 فریم در ثانیه را دارا هستند.

همۀ این مدل‌ها یک قابلیت خوب برای به اشتراک گذاشتن عکس از طریق نرم‌افزار SnapBridge که برای اندروید و iOS عرضه شده است را دارند و از تابستان امسال وارد بازار خواهند شد.


منبع: تک رادار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار