کد خبر: ۲۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 01
در ادامه‌ی مسیر ساعت هوشمند هواوی، یعنی واچ GT، آنر از گجت هوشمند جدید خود با سیستم عامل اختصاصی لایت رونمایی کرد. آنر واچ مجیک کمی کوچکتر از GT است اما قیمت ارزان تری دارد.

به گزارش آی تابناک : ساعت هوشمند آنر از نمایشگر ۱.۲ اینچی امولد بهره‌مند شده که کمی کوچکتر از گجت هواوی با ۱.۳۹ اینچ است. هر دو ساعت دارای رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل هستند و باتری مورد استفاده در ساعت هوشمند آنر هم کوچکتر از گجت شرکت هواوی است و ۱۷۸ میلی آمپرساعت ظرفیت دارد. آنر ادعا کرده که این ظرفیت برای شارژدهی به مدت یک هفته کافیست.

 

قیمت آنر واچ مجیک ۹۰۰ ین چین است که نسبت به قیمت ۱۳۰۰ ینی ساعت هوشمند هواوی ارزان‌تر محسوب می‌شود. در اروپا GT با قیمت ۲۰۰ یورو به فروش می‌رسد بنابراین می‌توان انتظار داشت که ساعت هوشمند آنر واچ مجیک چیزی حدود ۱۵۰ یورو ارزش گذاری شود.

این ساعت نمره‌ی 5ATM دریافت کرده بنابراین می‌توان به همراه آن شنا کرد. این ساعت می‌تواند ضربان قلب را نمایش دهد و همچنین از مکان یاب حرفه‌ای (GPS، GLONASS، Galileo) و Huawei Pay‌ پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که این ساعت تنها ۹.۸ میلی متر قطر خواهد داشت.

بدنه‌ی این ساعت از استیل ضدزنگ 316L و پلاستیک ساخته شده. فروش آنر واچ مجیک به تازگی در چین آغاز شده. این ساعت در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در بازار به فروش می‌رسد.



























منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار