کد خبر: ۲۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 29
در ماه ژانویه سال جاری، شرکت دل با معرفی اپ Dell Mobile Connect ادغام ویندوز و تلفن‌های همراه را در رایانه‌های این شرکت به سطح جدید رساند. اکنون این اپ کاربردی برای همه کاربران ویندوز در دسترس است.

به گزارش آی تابناک : این راهکار کاملا بی‌سیم، تلفن‌های همراه اندروید و آی‌او‌اس را به رایانه متصل می‌کند. به محض برقراری اتصال، کاربران می‌توانستند به وسیله اپ، به ارسال پیام کوتاه و برقراری تماس بپردازند، اعلان‌های خود را بر روی رایانه دریافت کرده و یا حتی صفحه نمایش تلفن‌همراه را بر روی دستگاه ویندوزی خود میرور کنند به صورتی که می‌شد از صفحه لمسی رایانه با اپ‌های موبایل کار کرد.

این اپ پیش‌تر نیاز به درایورهای شرکت دل داشت و تنها بر روی رایانه‌های به روز این شرکت کار می‌کرد اما به نظر می‌رسد لطف آن‌ها شامل حال سایر کاربران ویندوز ۱۰ شده است و اکنون همه نمی‌توانند اپ مربوطه را از استور مایکروسافت دریافت کنند.

ویژگی‌های این اپ را می‌توانید در ادامه مطالعه نمایید:

  • تماس‌های تلفنی بدون نیاز به دست گرفتن گوشی: تماس‌های ورودی و خروجی به صورت خودکار به رایانه شما منتقل شده و می‌توانید با استفاده از میکروفون و بلندگوری رایانه با مخاطب تماس صحبت کنید.
  • پیام کوتاه: با استفاده از صفحه‌کلید پیام کوتاه بزنید. پیام‌های کوتاه خود را می‌توانید در قسمت مخصوص این اپ ببینید و به آن‌ها پاسخ بدهید، همچنین این اپ در صورت رسیدن پیام کوتاه بر روی رایانه اعلان می‌فرستد.
  • اعلان‌ها: تلفن‌های همراه اندرویدی شما، اعلان‌ها را بر روی این اپ در رایانه می‌فرستند و شما با استفاده از ماوس، صفحه‌کلید و رابط لمسی رایانه به آن دسترسی دارید.
  • مخاطبان: مخاطبان خود را بر روی رایانه می‌بینید، در میان آن‌ها می‌توانید جست‌وجو کرده و حتی از این قسمت با آن‌ها تماس گرفته یا برایشان پیام کوتاه ارسال کنید.
  • انتقال صفحه‌نمایش: صفحه نمایش تلفن خود را بر روی رایانه میرور کرده و از طریق ماوس، صفحه‌کلید و رابط لمسی به کار با آن‌ها بپردازید.

Dell Mobile Connect برای آی‌او‌اس از نسخه ۱۰ به بالا و اندروید از نسخه ۵ به بالا در دسترس قرار دارد.

دانلود
اطلاعات
  • حجم : ۶۴.۵ مگابایت






منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار