کد خبر: ۲۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 29
مایلز تاست در پاسخ به سوال وب‌سایت گیمینگ‌بولت در خصوص باورپذیری بازی Cyberpunk 2077، اطلاعات بیشتری از این اثر به اشتراک گذاشت.

به گزارش آی تابناک : پیش از این استودیو CD Projekt RED به این موضوع اشاره کرد که محیط‌های بازی Cyberpunk 2077 تخریب‌پذیر خواهند بود. هنگامی که این استودیو در گذشته نه چندان دور اولین تریلر گیم‌پلی بازی را منتشر کرد، برخی از کاربران در کنار سایر موارد متوجه شدند که محیط‌های بازی حداقل در برخی از مراحل تخریب‌پذیر هستند و ظاهرا در جریان تیراندازی‌ها به اقتضای شرایط تحت تاثیر گلوله‌ها قرار می‌گیرند. با در نظر گرفتن این حجم از باورپذیری که بازی به دنبال آن است، پر بیراه نیست اگر بگوییم قابلیت تخریب‌پذیری تا حد زیادی روی تجربه بازی تاثیر می‌گذارد. با این حال تا چه اندازه شاهد عنصر باورپذیری در بازی Cyberpunk 2077 خواهیم بود؟ در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که وب‌سایت گیمینگ‌بولت این سوال را برای مایلز تاست، طراح مراحل بازی ارسال کرد و تاست در پاسخ گفت که این چیزی است که استودیو سی‌دی پراجکت رد به عنوان یک عنصر کلیدی و مهم به آن نگاه می‌کند. او در ادامه توضیح داد که محیط‌ها در بازی Cyberpunk 2077 به حضور شما واکنش نشان می‌دهند و این باعث تاثیرگذاری بیش‌تر بازی و باورپذیرتر شدن دنیای آن خواهد شد. مایلز تاست در این‌باره گفت:

ما معتقدیم که داشتن جهانی که شما می‌توانید با آن تعامل داشته باشید و تحت تاثیر حضورتان قرار می‌گیرد، یک بخش کلیدی از یک بازی جهان‌باز خوب است. محیط‌های پویا در نهایت به تحقق کامل این امر کمک می‌کنند؛ آن‌ها به بهبود تجربه شما از بازی کمک می‌کنند، دنیای بازی را زنده‌تر و باورپذیرتر می‌کنند و سطوح کاملا متفاوتی از وزن و ثبات را به بازی می‌افزایند؛ موردی که به خصوص در مورد بازی Cyberpunk 2077 صدق می‌کند. مبارزات بازی نیز تاثیر بسزایی دارند و احساس‌مان نسبت به دنیایی پوشیده از خشونت و خطر را بهبود می‌بخشند. با عنایت به این موارد بگذارید بگویم که ما به شدت در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که محیط‌های بازی در زمان انفجار درست به اندازه زمانی که دست نخورده‌اند، خوب هستند و این کار بدون وارد کردن لطمه به اثر انجام می‌گیرد.

Cyberpunk 2077

بازی CD Projekt RED یکی از بازی‌های مورد انتظاری است که متاسفانه هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای عرضه آن مشخص نشده است. با این حال می‌دانیم که این اثر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4منتشر خواهد شد. شما می‌توانید با مطالعه مقاله «نگاهی به جدیدترین اطلاعات بازی Cyberpunk 2077» اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار