تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 28
در روزهای اولیه اینترنت، همه ی کاربران از سرویس ایمیل یاهو استفاده می کردند. البته در آن زمان جیمیل هم به همراه سرویس گوگل در اختیار کاربران قرار داشت و امکان ذخیره سازی بیشتر فایل ها به همراه رابط کاربری دوستانه منظم را فراهم کرده بود.

به گزارش آی تابناک : اما در آن زمان سرویس ایمیل یاهو از محبوبیت بیشتری برخوردار بود و کمتر کسی از جیمیل گوگل استفاده می کرد. اما امروز شاهد رشد چشم گیر تعداد کاربران جیمیل هستیم که قطعا همه را متعجب خواهد کرد.

امروز جیمیل گوگل به محبوبیتی که می خواست رسید و با داشتن بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال، جایگاه خود را محکم کرده است. البته باید در نظر داشته باشیم که ممکن است برخی از کاربران بیش از یک حساب جیمیل داشته باشند اما با این حال این تعداد کاربر فعال برای سرویس جیمیل باورنکردنی است. زیرا با ورود پیام رسان های مختلف و امکان ارسال فایل با روش های ساده و متفاوت دیگر، جیمیل هنوز در بین کاربران محبوب و کاربردی محسوب می شود. نکته ی جالب این است که فیسبوک با داشتن قابلیت ها و کاربردهای جذاب تر و گسترده تر، هنوز 2 میلیارد کاربر فعال دارد در حالی که جیمیل با یک قابلیت ساده به مراتب در بین کاربران محبوب تر به نظر می رسد.

بر اساس بررسی های تیم گوگل، بیش از 75 درصد کاربران از نسخه ی موبایل جیمیل استفاده می کنند و این نشان می دهد که گوشی های هوشمند در رشد سرویس جیمیل نیز تاثیر داشته است. در نهایت باید بگوییم که وقتی با ارائه شدن میلیون ها پیامرسان و سرویس های ایمیل، جیمیل گوگل هنوز میلیاردها کاربر فعال دارد به این معناست که امتحان خود را پس داده و جایگاه خوبی را در بین کاربران بدست آورده است. در واقع چنین محبوبیتی برای یک سرویس ایمیل کمی عجیب به نظر می رسد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار