کد خبر: ۲۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 27
مجری تلویزیون روسیه، روزنامه‌نگار و سیاستمدار روسی، Ksenia Sobchak توسط سامسونگ به عنوان سفیر این برند در کشور روسیه استخدام شده بود. بخشی از قرارداد کسینا با شرکت سامسونگ این بود که این خانم در اماکن عمومی از گوشی‌های هوشمند این شرکت استفاده کند. در چنین قراردادهایی معمولاً به صورت دقیق بیان می‌شود که سفیر اجازه ندارد در انظار عمومی از محصولات شرکت‌های رقیب استفاده کند.

به گزارش آی تابناک : خانم سوبشک 36 ساله که یکی از دخترخواندگان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به حساب می‌آید، به نظر می‌رسد که این ماده را نقض کرده و با آیفون X اپل در مصاحبه تلویزیونی حضور یافته است. او البته سعی کرده تا دستگاه خود را یا یک تکه کاغذ در حین برنامه بپوشاند، اما این برنامه سامسونگ کار پیچیده‌ای نبود تا کشف کند سفیر آنها با گوشی آیفون 10 به آنها خیانت کرده است. حالا کره‌ای‌ها سفیر بی‌وفای خودشان را 108 میلیون روبل معادل با 1.6 میلیون دلار به نرخ ارز امروز جریمه کرده‌اند.

خانم سوبچک پیش از آنکه با آیفون 10 خود در تلویزیون حضور پیدا کند، در رویدادهای عمومی دیگر هم با گوشی iOS خود در مسکو ظاهر شده بود و این به طور واضح نقص قراردادی است که با سامسونگ دارد. او در جریان انتخابات ریاست جمهوری روسیه به عنوان رقیب پوتین فعالیت می‌کرد و به لطف این فعالیت‌ها او را "دختر حزب" می‌نامند. البته لقب دیگر او "پریس هیلتون روسیه" نیز می‌باشد. ویدئوی از استفاده سوبچک از آیفون 10 منتشر شده است که شما می‌توانید آن را در ادامه مطلب تماشا بفرمایید:



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار