کد خبر: ۲۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 27
شیائومی مسابقه‌ی عکسی را در سطح جهانی ترتیب داده است که شرکت‌کنندگان در آن باید عکس‌های گرفته شده با گوشی‌های شیائومی را به داوری بگذارند.

به گزارش آی تابناک : شیائومی، تولیدکننده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند، به تازگی رقابتی تحت عنوان چالش عکاسی شیائومی راه انداخته و ۵۰ هزار دلار جایزه برای برندگان آن در نظر گرفته است. علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را حداکثر تا تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۷ (۲۲ نوامبر ۲۰۱۸) جهت شرکت در این مسابقه ارسال کنند. شرط اصلی حضور در این مسابقه‌، عکاسی به‌ وسیله‌ی یکی از گوشی‌های شیائومی است. برندگان این چالش، با رأی کاربران جهانی این برند چینی انتخاب خواهند شد.

شرکت‌کنندگان در مسابقه‌ی عکاسی شیائومی، باید عکس ویرایش نشده‌ی خود را در یکی از موضوعات چهره‌ی طبیعی (پرتره)، قطعه‌ای از جهان (چشم‌اندازها)، رؤیاپردازی (شب‌ هنگام) و چرا این‌قدر جدی؟ (خلاقانه) ارسال کنند. عکس‌های ارسالی باید دارای اطلاعات EXIF باشند؛ یعنی بتوان با بررسی جزئیات فایل عکس، مدل گوشی و سایر اطلاعات لازم را به دست آورد. حجم تصاویر باید بین ۳۰۰ کیلوبایت تا ۱۰ مگابایت باشد و امکان ارسال حداکثر ۶ عکس در هر دسته برای عکاسان وجود دارد.

چالش عکاسی شیائومی

برای صعود به دور بعد، هر عکس باید حداقل سه «لایک» دریافت کند؛ یعنی مورد پسند حداقل سه نفر قرار بگیرد. پس از راه‌یابی به مرحله‌ی بعد، عکس‌ها توسط هیأتی متشکل از عکاسان حرفه‌ای بررسی شده و ۱۰۰ عکس نهایی (۲۵ عکس در هر دسته) گزینش می‌شود.

۱۰۰ عکس منتخب از ۶ تا ۱۵ آذر ۱۳۹۷ (۲۷ نوامبر تا ۶ دسامبر ۲۰۱۸) به داوری گذاشته می‌شوند تا طرفداران شیائومی در انجمن جهانی آن، به عکس‌های برتر رأی بدهند.

نفرات اول، یعنی خالقان بهترین عکس‌ها در هر دسته، برنده‌ی ۱۰ هزار دلار وجه نقد خواهند شد. نفرات دوم هر دسته دو هزار دلار و در نهایت نفرات سوم ۵۰۰ دلار جایزه دریافت خواهند کرد. ناگفته نماند که تمامی برندگان، جهت دریافت جایزه باید یک کپی از گذرنامه‌ی خود را ارسال کنند.

هر چند شرکت در این رقابت رایگان است، اما شرکت‌کنندگان ملزم به ایجاد حساب کاربری در سایت شیائومی هستند.



منبع : فون آرنا 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار