کد خبر: ۲۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 26
AR-L Blaster اولین سلاح از مجموعه اسلحه بازی Fotnite خواهد بود که کمپانی اسبا‌ب‌ بازی سازی Nerf آن‌ها را شبیه‌سازی خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : سازندگان بازی Fortnite و کمپانی اسباب‌بازی‌سازی Nerf قرار است در جریان یک همکاری، تفنگ‌های این بازی محبوب را شبیه‌سازی کنند. AR-L Blaster اولین تفنگ بازی خواهد بود که قرار است شبیه‌سازی شود و در تاریخ ۱ جوئن ۲۰۱۹ (۱۱ خرداد ۱۳۹۸) با قیمت ۴۹.۹۹ دلار، در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

این تفنگ دارای یک مگسی خاص برای هدف‌گیری است و با مدل Rapid-fire گلوله‌هایش را شلیک می‌کند. ۱۰ دارت معمولی و ۲۰ دارت ویژه مهمات این تفنگ را تشکیل می‌دهند و برای راه‌اندازی آن، به ۴ باطری AA نیاز دارید. نسخه‌ی شبیه‌سازی تفنگ AR-L Blaster بازی فورتنایت، Nerf blaster نام دارد و در رویداد TwitchCon هم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اخیرا هم یک تصویر از این تفنگ جذاب در صفحه‌ی اینستاگرام کمپانی Nerf منتشر شده که در ادامه‌ی مطلب، آن‌ها را تماشا می‌کنیم.

Fortnite X Nerf

کمپانی Nerf همانطور که پیش‌تر ذکر شد، یک کمپانی ساخت اسباب‌بازی است. ساخت تفنگ‌های اسباب‌بازی تخصص این کمپانی است و محصولات‌شان کاملا جنبه‌ی سرگرمی داشته و به هیچ‌وجه خطرناک نیستند. شبیه‌سازی تفنگ‌های موجود در بازی فورتنایت، هم برای طرفداران این بازی و هم برای جامعه‌ی گیمرها، یک مورد قابل توجه است و باید صبر کنیم و ببینیم که در ادامه و پس از AR-L Blaster، کدام یک از تفنگ‌های این بازی محبوب قرار است به‌صورت کاملا واقعی، شبیه‌سازی شود.

اخیرا رویداد هالووین بازی Fortnite که Fortnitemares نام دارد، آغاز شده و شما می‌توانید راهنمای چالش‌های این رویداد جذاب را در زومجی بخوانید. بازی فورتنایت، ساخته‌ی محبوب و تحسین‌شده‌ی اپیک گیمز را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند تجربه کنید. بخش بتل رویال این بازی کاملا رایگان است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار