کد خبر: ۲۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 26
نوکیا امروز اعلام کرد که نتایج به دست آمده از درآمد‌های سه ماهه‌ی آن‌ها در تضاد با انتظاراتشان است و به همین خاطر این شرکت فنلاندی به زودی به دنبال تعدیل نیروی سراسری خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : شرکت نوکیا سود خالص خود را ۵.۵ میلیارد یورو اعلام کرد کرد که این رقم تا پایان ماه سپتامبر است. طبق ارزیابی تحلیلگران انتظار می‌رفت سود خالص این شرکت تا پایان سه ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری ۵.۴ میلیارد یورو باشد.

سود این شرکت به جز مواردی که در گزارش IFRS اعلام شده تا پایان ماه سپتامبر ۴۸۷ میلیون یورو گزارش شده که حدود ۲۷ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

نوکیا اعلام کرده که برنامه‌ای جدید برای کاهش هزینه‌ها را از روز پنجشنبه کلید خواهد زد تا بتواند ۷۰۰ میلیون یورو تا سال ۲۰۲۰ میلادی به طور سالانه ذخیره سازی کند. این شرکت در رابطه با حجم تعدیل نیروی خود صحبتی نکرده است.

شرکت فنلاندی در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۱.۲ میلیارد یورو ذخیره سازی خود را به انجام برساند. این در حالیست که به تازگی شرکت نوکیا، کمپانی آمریکا فرانسوی آلکاتل-لوسنت را خریداری کرده بود.

در بیانیه‌ای از طرف مدیرعامل نوکیا «روجیو سوری» اعلام شده که پیش‌بینی‌های شرکت نسبت به سه ماهه‌ی سوم درست از آب درآمده و احتمالا در نیمه‌ی دوم سال شرایط بهبود پیدا خواهد کرد:

وضعیت طبق پیش‌بینی‌های دقیق شرکت پیش رفته و رشد در هر پنج شاخه‌ی شرکت و همچنین سود بیشتر نسبت به نیمه‌ی اول سال. علی رغم همه‌ی خطر‌های کوتاه مدت که در رابطه با ایجاد تاخیر در عرضه‌ی پروژه‌ها وجود دارد، ما همچنان به دنبال ارائه‌ی بهترین عملکرد خود در سال جاری خواهیم بود.

در صورتی که این تعدیل نیرو شامل تعداد زیادی از کارکنان کمپانی فنلاندی شود، به احتمال قریب به یقین آماج انتقادات قابل توجهی از سوی افکار عمومی قرار خواهند گرفت.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار