کد خبر: ۲۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 24
گفته می‌شود سامسونگ اولین گوشی هوشمند مجهز به پنل نمایش منعطف را ماه آینده معرفی خواهد کرد. این گوشی احتمالا Galaxy X یا Galaxy F نام دارد و در ماه نوامبر در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان این سازنده رونمایی خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : به خوبی می‌دانیم که سامسونگ یک گوشی هوشمند خلاقانه را با طراحی صفخه نمایش منعطف دوگانه در دست توسعه دارد و در تلاش است آن را به زودی معرفی کند. تا به حال خبرها و گزارش‌های مختلفی منتسب به این گوشی هوشمند منتشر شده است و تازه‌ترین شایعه مرتبط با آن هم از احتمال معرفی رسیم در ماه آینده و در خلال برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ خبر می‌دهد.

سامسونگ چند روز پیش تیزر تبلیغاتی مرموز و انیمیشنی تازه‌ای را در حساب رسمی توییر خود منتشر کرد. این تیزر تبلیغاتی متحرک طراحی تاشو را به نمایش گذاشت و همچنین شعار کنفرانس توسعه دهندگان را که «تقاطع حال  آینده» است، معرفی کرد.

این اولین باری نیست که خبری درباره گوشی هوشمند خلاقانه کمپانی سامسونگ با طراحی صفحه نمایش منعطف منتشر می‌شود. در جی کو، مدیر بخش موبایل این غول تکنولوژی، ماه گذشته در خلال مصاحبه‌ای رسمی گفت که گوشی مذکور تا پیش از پایان سال 2018 رسما معرفی خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که در ماه آینده با نسخه نهایی این گوشی روبرو می‌شویم یا سامسونگ قصد دارد یک نسخه ویژه از آن را تنها برای توسعه دهندگان و در کنفرانس مخصوص آن‌ها معرفی کند. این کنفرانس 7 نوامبر در سان فرانسیسکو معرفی می‌شود و تا آن زمان باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه محصول تازه‌ای پیشکش دنیای فناوری می‌کند.

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ یا همان محل تقاطع زمان حال و آینده درست همان موقعیتی است که شاهد معرفی دانش مورد نیاز برای ابقا در بهترین و پیشرفته‌ترین وضعیت دنیای فناوری خواهیم بود.

اولین تصاویر و ویدیوهای مفهومی منتسب به این گوشی هوشمند در سال 2014 منتشر شدند و اگر کنجکاو هستید می‌توانید ویدیو را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

این گوشی در ابتدا تحت عنوان Galaxy X در شایعه‌ها دیده شد اما مدتی پیش اولین گزارش‌های مرتبط با آن از Galaxy F یاد کردند. Galaxy X ظاهرا از پنل نمایش OLED تاشونده رو به داخل بهره می‌برد و بیشینه اندازه آن 7 اینچ در حالت باز است. این گوشی همچنین بدون حاشیه توسعه می‌یابد و به طور کلی از سایر پرچمداران سری‌های Galaxy S و Galaxy Note سامسونگ هم گران‌تر خواهد بود.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار