کد خبر: ۲۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 23
تصور یک مانیتور عریض 49 اینچی برای افرادی که فعالیت‌های کامپیوتری و برنامه‌نویسی انجام می‌دهد چیزی شبیه به یک رویا است و به همین دلیل شاید اگر به شما بگوییم که شرکت دل از یک مانیتور فوق عریض 49 اینچی جذاب رونمایی کرده است باورتان نشود اما باور کنید یک مانیتور 49 اینچی با طراحی جذاب و رزولوشن فوق‌العاده همان چیزی است که شرکت دل رونمایی کرده است.

به گزارش آی تابناک : درحالی‌که سایر مانیتورهای فوق عریض بازار نسبت تصویر 32:9 با رزولوشن 1080p  دارند مانیتور UltraSharp U4919DW محصول تازه شرکت دل اولین مانیتور فوق باریک 49 اینچی با رزولوشن دوگانه QHD در جهان است. از نکاتی که این مانیتور جدید را از سایرین متمایز می‌کند می‌توان به رزولوشن فوق‌العاده 5120 در 1440 پیکسلی برای هردو صفحه‌نمایش، بهره‌مندی از پورت‌های HDMI و USB-C و ویژگی دیگر به نام KVM اشاره کرد.KVM قابلیتی است که این امکان را مهیا می‌کند تا با وصل شدن کیبورد به USB-C و HDMI کاربر کنترل هردو مانیتور را به دست بگیرد، همان چیزی که کارشناسان تجزیه‌وتحلیل آماری، گرافیست‌ها و حسابدارها به آن نیاز دارند.

کمپانی دل اعلام کرده که کاربران قادر خواهند بود مانیتور UltraSharp U4919DW را در تاریخ 26 اکتبر به قیمت 1699 دلار خریداری کنند.


منبع : ورج 


منبع 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار