کد خبر: ۲۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 23
یکی از روش‌های معمول برای مقایسه سرعت گوشی‌ها روش باز کردن اپلیکیشن‌های مختلف به‌صورت هم‌زمان است. در این ویدیو می‌بینیم کدام یک از گوشی‌های iPhone Xs Max و Pixel 3 XL از این آزمایش سربلند بیرون می‌آید.

به گزارش آی تابناک : آیفون ۱۰ اس مکس و پیکسل ۳ ایکس ال به عنوان دو نمونه از قوی‌ترین پرچمداران سال وارد رقابت نزدیکی با یکدیگر شده‌اند. از طرفی مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها تقریبا در یک سطح قرار دارد اما نمونه اپلی حداقل ۲۰۰ دلار از نمونه گوگلی گران‌تر است که اختلاف قیمت قابل توجهی به‌شمار می‌رود.

در سال‌های اخیر همیشه از هماهنگی حداکثری نرم‌افزار و سخت‌افزار در گوشی‌های اپل شنیده‌ایم که بارها نیز این فرضیه به اثبات رسیده است. اما اندروید نیز به لطف پیشرفت سخت‌افزارها و همچنین بهینه‌شدن سیستم عامل در آپدیت‌های سالانه به مرز هماهنگی خوبی با سخت‌افزار رسیده است. بخصوص که در پیکسل‌ها شاهد اندروید خام هستیم که در عمل بسیار روان و مطلوب است و خبری از لانچرها و نرم‌افزارهای اضافه روی آن نیست.

در ویویدی زیر مقایسه‌ای صورت گرفته بین آیفون ۱۰ اس مکس و پیکسل ۳ ایکس ال در باز کردن اپلیکیشن‌ها که نتیجه آن بسیار تعجب برانگیز است. پیشنهاد می‌کنیم این رقابت جذاب را از دست ندهید.





منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار