کد خبر: ۲۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 23
چند روز پیش بود که در وب‌سایت سخت‌افزار ویدئوی تست مقاومت گوشی پیکسل 3 XL را که توسط زک نلسون از کانال یوتیوبی JerryRigEverything تهیه شده بود، با شما اشتراک گذاشتیم. اگر به‌خاطر داشته باشید، در این ویدئو قاب پشتی پیکسل 3 XL مانند تخته سیاهی عمل کرد که هرگونه خراشی را از سکه گرفته تا ناخن و تیغ موکت‌بری پذیرا شد و تقریباً اثر همه آنها بر قاب این گوشی ماند، از همین‌رو زک تصمیم گرفت در این ویدئو به سراغ نسخه کوچکتر یعنی پیکسل 3 برود.

به گزارش آی تابناک : پیکسل 3 گوگل نسخه کوچکتر و بدون ناچ XL است که بدنه پشتی آن شیشه‌ای می‌باشد. این گوشی در مقایسه با نسخه بزرگتر به دلیل ابعادی که دارد، خوش‌دست‌تر است و از آنجاییکه از نظر سخت‌افزاری مشابه می‌باشند، نسخه کوچکتر که قیمت ارزان‌تری هم دارد می‌تواند گزینه بهتری باشد. قاب پشتی شفاف یکی از آپشن‌هایی است که این روزها شرکت‌های سازنده گوشی به آن روی آورده‌اند. hTC اولین کمپانی بود که گوشی سری U خود را با این طراحی ارائه داد و از آنجاییکه در این سبک طراحی سخت‌افزاری که درون گوشی تعبیه شده، قابل مشاهده است، گوشی‌های با قاب شفاف برای بسیاری از کاربران مانند زک نلسون جذابیت دارد. از طرفی دیگر این سبک طراحی متفاوت با آن قاب ساده معمول و تکراری ایست که سالهاست در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. از همین رو به دلیل محبوب بودن این سبک JerryRigEverything  هر از چند گاهی به سراغ شفاف سازی قاب گوشی‌های جدید می‌رود.

البته شاید با تماشای ویدئو تصور کنید که این کار بسیار ساده است، اما برخلاف آنچه که مشاهده می‌کنید این عملیات بسیار سخت و نفس‌گیر است و نیاز به دقت بالایی دارد. از تمام این موارد که بگذریم اگر شما این توانایی را در خود می‌بینید که قاب گوشی را شفاف کنید؛ باید این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت عملی کردن چنین تصمیم گوشی شما نه دیگر ضد آب خواهد بود و نه تحت پوشش گارانتی. از این از شما درخواست می‌کنیم که تنها به تماشای ویدئوی زیر و لذت بردن از آن بپردازید.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار