کد خبر: ۲۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 22
مایکروسافت شرکتی بسیار شلوغ است. مایکروسافت به عنوان یکی از پیشگامان اصلی در بخش‌های فناوری از جمله OSes، سخت افزار رایانه‌های شخصی، رایانه و کنسول بازی، توسعه نرم‌ افزار، سیستم‌های سازمانی و مدیریت فن‌آوری اطلاعات، AI و Windows Mixed شناخته می‌شود.

به گزارش آی تابناک : در این مقاله قصدمان بر این است که 80 تن از اعضای تاثیر گذار را که هر ویندوز یوزر و مایکروسافت فن باید بشناسند، به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشیداما قبل از معرفی این افراد، در چند پاراگراف، پیوگرافی آقای ویلیام هنری گیتس سوم معروف به بیل گیتس و مایکروسافت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کامپیوتری حال حاضر را تشریح می‌کنیم.

بیل گیتس (Bill Gates)

ویلیام هنری گیتس سوم معروف به بیل گیتس، متولد 28 اکتبر سال 1955 در شهر سیاتل واشنگتن است. او یک کارآفرین، مدیر، برنامه‌ نویس و فعال اجتماعی است که در طول دوران فعالیت خود، تأثیرات زیادی بر دنیای فناوری گذاشته است. به بیان دیگر، کمتر کسی در دوران کنونی پیدا می‌شود که با رایانه‌های شخصی سر و کار دارد و نامی از بیل گیتس معروف نشنیده باشد. ثروت گیتس که سال‌ها او را در صدر ثروتمندترین افراد جهان قرار داده، از دیگر دلایل شهرت او است.

بیل گیتس با تأسیس مایکروسافت به کمک پل آلن، بنیان‌گذار یکی از غول‌های نرم‌ افزاری جهان شد. شرکتی که او تأسیس کرد، پس از مدتی به یکه‌تاز صنعت سیستم عامل‌های رایانه‌های شخصی تبدیل شد و سهم عمده‌ای از این بازار پرسود را به خود اختصاص داد. او در مدت فعالیتش در مایکروسافت، سمت‌های شغلی گوناگونی اعم از مدیرعامل رئیس هیئت مدیره و رئیس دپارتمان معماری نرم‌ افزار را بر عهده داشت. بیل گیتس در سال‌های اخیر، کار در مایکروسافت را به‌عنوان شغل پاره‌وقت انتخاب کرده و تمرکز اصلی‌اش را روی بنیاد خیریه‌ی بیل و ملیندا گیتس گذاشته است تا از ثروت و دانش خود برای کمک به افراد نیازمند سراسر جهان با نیازهای گوناگون استفاده کند.

مایکروسافت (Microsoft)

مایکروسافت یک شرکت کامپیوتری بین‌المللی است که مقر اصلی آن در ردموند واشنگتن قرار دارد. این شرکت که در 4 آوریل سال 1975 توسط بیل گیتس و پل آلن تأسیس شد، در زمینه‌ی تولید، صدور مجوز و فروش نرم‌افزار و سخت‌افزار رایانه‌های شخصی فعالیت می‌کند. مایکروسافت شهرت اصلی خود را مدیون سری سیستم‌ عامل‌های ویندوز و محصولات نرم‌افزاری همچون آفیس است. البته محصولات سخت‌ افزاری این شرکت مانند کنسول بازی ایکس باکس و سری تبلت‌ها و لپ‌ تاپ‌های سرفیس نیز در تثبیت مایکروسافت در دنیای فناوری نقش بسزایی داشته‌اند.

شرکت مایکروسافت ابتدا برای تولید نرم‌افزار کامپایلر زبان بیسیک برای کامپیوتر Altair 8800 تأسیس شد. پس از آن عرضه‌ی سیستم‌عامل MS-DOS و ویندوز، مؤسسان این شرکت را به موفقیتی چشمگیر رساند. از زمان عرضه‌ی عمومی سهام این شرکت در سال 1986، سه نفر از کارمندان این شرکت، میلیاردر و حدود 12 هزار نفر میلیونر شده‌اند. از دهه‌ی 1990، مایکروسافت علاوه بر تولید نرم‌ افزار و سیستم‌ عامل، برخی شرکت‌های بزرگ را نیز خریداری کرده و به زیر مجموعه‌ی خود اضافه کرده است. از خریدهای بزرگ ردموندی‌ها می‌توان لینکدین با قیمت 26.2 میلیارد دلار و اسکایپ با قیمت 8.5 میلیارد دلار را مثال زد.

در حال حاضر مایکروسافت فرمانروای بی چون و چرای بازار سیستم‌ عامل در بخشرایانه‌های شخصی و لپ‌ تاپ‌ است. البته محبوب‌ترین سیستم‌ عامل در آمار کلی دستگاه‌های هوشمند، اندروید است. غول نرم‌ افزاری واشنگتن علاوه بر عرضه‌ی سیستم‌ عامل، در بخش‌های نرم‌ افزاری دیگر مانند موتور جستجو، بازار خدمات دیجیتال، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، رایانش ابری و ابزارهای توسعه‌ی نرم‌ افزار نیز حضوری جدی دارد. مایکروسافت در حال حاضر پس از اپل و گوگل، سومین برند باارزش جهان است.


طبیعتا امری بسیار دشواری است مایکروسافت بخواهد در همه زمینه‌ها اول باشد. در این میان افرادی هستند که با تمام وجود، خود را وقف خدمت به این شرکت می‌کنند تا مایکروسافت همیشه بهترین بماند. از میان این افراد می‌توان به کارکنان ردموندی‌، روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان، گیمرها، ستاره‌های یوتیوب و یا فقط افراد واقعا باهوش و با استعداد اشاره کرد. مضنون مقاله امروز ما هم در رابطه با معرفی افرادی است که هر مایکروسافت، رایانه، ویندوز و ایکس باکس فنی باید آن‌ها را بشناسد.

توجه: این فهرست قصد ندارد یک مجموعه معتبر از تمام افراد مهم و تاثیرگذار را معرفی کند اما در عوض، افرادی هستند که به نظر ما تاثیرگذارترین افراد بخش‌های مشخص شده‌ هستند. مطمئنا اگر بخواهیم تمام افراد مهم و تاثیرگذار را معرفی کنیم، بیش از چند هزار نفر خواهند بود. بدون معطلی بیشتر به سراغ 80 تن از اعضای مهم و تاثیر گذار که هر ویندوز یوزر و مایکروسافت فن باید بشناسند، می‌رویم.

کارکنان مایکروسافت

1. Dan Ayoub

مدیر کل بخش آموزش واقعیت مختلط مایکروسافت

چرا باید دن ایوب را فالو کنید؛ قبل از اینکه در سال 2017 به سِمت مدیر کل بخش آموزش واقعیت مختلط مایکروسافت در بیاید، تک تک طرفداران فرانچایز Halo، او را به عنوان رئیس سابق استودیوی 343 اینداستریز می‌شناختند، جایی که او روی چندین بازی کار می‌کرد. هنگامی که حرف از جنبه‌های آموزشی پلتفرم مجازی می‌شود، تصمیم گیرنده نهایی دن ایوب است. با دنبال کردن او در شبکه‌های اجتماعی، از آخرین نوآوری‌هایی که واقعیت مجازی نسل بعد دارا خواهد، مطلع شوید.


2. Joe Belfiore

معاون بخش ویندوز 10 شرکت مایکروسافت

چرا باید جوئی بُل‌فیوری را فالو کنید؛ در مایکروسافت همه او را آقای ویندوز 10 می‌نامند. جوئی روی توییتر بسیار فعال است و یکی از دو نفر اولی است که اخبار مایکروسافت را روی توییتر منتشر می‌کند. او همچنین در طراحی UI و UX تبحر خاصی دارد. اگر دوست دارید اخبار مربوط به مایکروسافت را در سریع‌ترین رمان ممکن دریافت کنید، یک، وینفون را همیشه دنبال کنید و دو، به جوئی بُل‌فیوری در لینک‌های پایین بپیوندید.


3. Graeme Boyd

مدیر بازاریابی اجتماعی بخش ایکس باکس مایکروسافت

چرا باید گرِم بوید را فالو کنید؛ او با نام AceyBongos شناخته می‌شود و یکی از چهره‌های سرشناس جامعه مایکروسافت است. گرِم بوید اسکاتلندی است که اکنون در آمریکا زندگی می‌کند. او هر چند وقت یک‌بار درباره فوتبال واقعی (نه فوتبالیی که در آمریکا آن را Soccer می‌نامد) صحبت می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم ایکس باکس گیمرها حتما او را در لینک‌های پایین دنبال کنید.


4. Doug Dawson

مدیر کل روابط موثر مایکروسافت

چرا باید داگ داوسون را فالو کنید؛ او واسطه‌ای بین مایکروسافت و بسیاری از نفوذگران صنعت است و به همین ترتیب، داگ برای افرادی که در رسانه‌ها (مانند اعضای وینفون) مشغول به فعالیت هستند، بسیار مفید است. اخبارهایی که در توییتر خود درباره کارکنان مایکروسافت و نفوزگران به اشتراک می‌گذارد، ارزش دنبال کردن او در لینک‌های پایین را بالا می‌برد.


5. William Devereux

مدیر تولید OneNote مایکروسافت

چرا باید ویلیام دِوروه را فالو کرد؛ اگر می‌خواهید جدیدترین اخبار مربوط به OneNote را کسب کنید، این شخصی را دنبال کنید. اما اگر شما یکی از طرفداران جنگ ستارگان هستید، فیدهای توییتر و پادکست‌های او مکان‌هایی هستند که می‌توانید تفسیر هوشمندانه در مورد آنچه را که در یک کهکشان دور جریان دارد، مطالعه کنید. از طریق لینک‌های پایین، با ویلیام در ارتباط باشید.


6. Brian Ekberg

مدیر انجمن استودیو ترن 10 مایکروسافت

چرا باید برایان اکبرگ را فالو کنید؛ او به عنوان مدیر انجمن فرانچایز Forza (شامل موتور اسپرت و هورایزن) در استودیو ترن 10 مشغول به فعالیت است. برایان فردی است که با افرادی که بیش‌ترین مقدار خود را صرف بازی کردن می‌کنند، تعامل دارد. برای دریافت اخبار، اطلاعات، پرسیدن سوالات و تقریبا هرچیزی که می‌خواهید از فرانچایز Forza بدانید، او را در شبکه‌های پایین دنبال کنید.


7. Jennifer Gentleman

مهندس نرم افزار مایکروسافت

چرا باید جنیفر جنتلمن را فالو کنید؛ جنیفر مهندس نرم افزار با یک شخصیت فوق العاده و فردی است که عاشق بهتر کردن ویندوز از هر لحاظ است. او به بسیاری از توییت‌هایی که از سوی طرفداران دریافت می‌کند جواب می‌دهد و اگر یکی از طرفداران ویندوز هستید، با لینک‌های پایین با او در ارتباط باشید.


8. Ralf Groene

مدیر بخش طراحی صنعتی مایکروسافت

چرا باید رالف گرین را فالو کنید؛ رالف بسیار در توییتر فعالیت ندارد اما توییت‌هایی را که در صفحه خود منتشر می‌کند، ارزش دیدن دارند. او هرچند وقت یک بار پست‌ها و تصاویر جالبی از دنیای طراحی و آنچه که در داخل مایکروسافت اتفاق می افتد، به اشتراک می‌گذارد. به عبارتی دیگر، پست‌های رالف جذاب هستند. از طریق لینک‌های پایین به دیدن پست‌های او بروید.


9. Jason Howard

مدیر ارشد برنامه تیم اینسایدرهای ویندوز

چرا باید جیسون هاورد را فالو کنید؛ جیسون در خط مقدم برنامه ویندوز اینسایدر، بررسی بازخوردهای کاربران، میزبانی پادکست ویندوز اینسایدر و مدیریت استیم‌های مربوط به میکسر است. اگر طرفدار ویندوز هستید و می‌خواهید آخرین اطلاعات مربوطه در دریافت کنید، اکنون این شخص را با رفتن به لینک‌های پایین دنبال کنید.


10. Elizabeth Hamren

معاون مدیر عامل دستگاه‌های واقعیت مختلط و سرفیس شرکت مایکروسافت

چرا باید الیزابت هارمن را فالو کنید؛ الیزابت، به عنوان افسر سابق بازاریابی هدست واقعیت مجازی Oculus و معاون اجزایی کنونی واقعیت مختلط ویندوز، هنگامی که صحبت از واقعیت مجازی و واقعیت مختلط می‌شود، همتا ندارد. اگر به فعالیت‌های مربوط به کار الیزابت علاقه‌مند هستید، پس حتما او را در لینک‌های پایین دنبال کنید.


11. Scott Hanselman

مدیر عمده برنامه مایکروسافت

چرا باید اسکات هنسِلمن را فالو کنید؛ ساده بگوییم، او یک شخص واقعا باهوش است. اسکات نه تنها یک برنامه‌نویس بلکه یک معلم و یک گوینده نیز است. او اغلب فن‌آوری‌های مایکروسافت را روی صحنه و تلویزیون به نمایش می‌گذارد. اسکات را می‌توانید در صفحات مختلفی دنبال کنید.


12. Larry Hryb

مدیر برنامه ایکس باکس لایو مایکروسافت

چرا باید لری هریب را فالو کنید؛ لری هریب که بیشتر او را با نام Major Nelson می‌شناسیم، کارهای ایکس باکس لایو را برعهده دارد. او همچنین شخصی است که از دستکش‌های سفید به هنگام آنباکسینگ لوازم مربوط به ایکس باکس بسیار دقیق و محتاط است. کارهای او استادانه هستند. لری تقریبا در بسیاری از صفحات اجتماعی فعالیت دارد که با رفتن به لینک‌های پایین می‌توانید به او بپیوندید.


13. Ellen Killbourne

مدیر برنامه اسکایپ مایکروسافت

چرا باید الن کیل‌بورن را فالو کنید؛ الن چیزهای بسیاری که مایکروسافت برای اسکایپ در نظر دارد و همچنین گاهی اوقات گیف‌های بامزه را در صفحه توییتر خود سریعا پست می‌کند. با لینک‌های پایین از آخرین تغییرات اسکایپ باخبر شوید.


14. Alex Kipman

جزء گروه فنی سیستم عامل مایکروسافت

چرا باید الکس کیبمن را فالو کنید؛ الکس در بخش "دسته‌های دستگاه تازه” در مایکروسافت کار می‌کند. این یعنی او همیشه بر روی "اسباب‌ بازی‌های” جدید کار می‌کند و ما در وینفون، اسباب‌ بازی‌های تکنولوژی جدید را دوست داریم. الکس رهبریِ تیم‌هایی که Kinect و HoloLens را ایجاد کردند، برعهده داشت تا دو تا از ادعاهای خود را به شهرت برساند. او شخصی بسیار باهوش است که کارهای بسیار جالبی انجام می‌دهد. با لینک‌های پایین او را دنبال کنید.


15. Patrick Kitchell

متخصص فنی مایکروسافت

چرا باید پاتریک کیچل را فالو کنید؛ پاتریک گیمر است و علاقه بسیاری به پروژه‌های حمایتی جامعه دارد. پاسخی که صفحه LinkedIn خود به سوالات می‌دهد، اغلب باعث تعجب همگان می‌شود. برای مثال، "کار کردن در مایکروسافت چگونه است؟” جواب پاتریک : "بسیار جالب”. همچنین به نظر می‌رسد که علاقه بسیاری به پادکست جویی روگان (Joe Rogan) دارد. پاتریک را می‌توانید با لینک‌های پایین در فضای مجازی پیدا کنید.


16. Brandon LeBlanc

مدید ارشد برنامه مایکروسافت

چرا باید براندون لبلانک را فالو کنید؛ براندون شخصی است که می‌توانید برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به مایکروسافت از قبیل، آخرین بیلد اینسایدر ویندوز 10، آگهی‌های مربوط به ویژگی جدید و بسیاری دیگر مراجعه کنید. او همچنین یک وبلاگ به نام "Nerd Things” دارد که خب … بر روی یک مشت چیزهای عجیب و غریب تمرکز دارد. اگر هر کدام از موارد بالا به سلیقه شما می‌خورد، در صفحات زیر براندون را دنبال کنید.


17. Shannon Loftis

مدیر کل انتشارات Redmond Games مایکروسافت

چرا باید شانون لوفتیس را فالو کنید؛ شانون مسئول انتشار بازی‌های مایکروسافت و آوردن بازی‌های بزرگ برای ایکس باکس است. برای کنسول‌های بازی مایکروسافت، شغل او بسیار مهم است. شانون در شبکه‌های اجتماعی فعال است و در مورد بازی‌ها اطلاعاتی بالایی دارد. می‌توانید در توییتر صفحه او را دنبال کنید.


18. Jeremiah Marble

مدیر بازاریابی توسعه دهنده برای ویندوز مایکروسافت

Jeremiah Marble سمت چپ

چرا باید جرمایا ماربل را فالو کنید؛ اگر شما یک توسعه دهنده ویندوز هستید و یا فقط به خبره‌های توسعه دهندها علاقه دارید، به خودتان لطف کنید و این شخص را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال کنید. جمله معروف او در صفحه LinkedIn: "من معتقدم هرکس روی کره زمین که بخواهد، باید کدنویسی را یاد بگیرد”.


19. Vishnu Nath

رئیس تجارب پویایی و تجارت برنامه‌ مایکروسافت

چرا باید ویشنو نات را فالو کنید؛ اگر می‌خواهید با یکی از ذهن‌ها خلاق پشت برنامه کاربردی تلفن‌های همراه در ارتباط باشید، پس حتما وینشو را دنبال کنید. او همچنین در پاسخ دادن به بازخوردهایی که کاربران برای Microsoft Edge و Microsoft Launcher ارسال می‌کنند، فعال است. شما می‌توانید با لینک‌های پایین با ویشنو در ارتباط باشید.


20. Aubrey Norris

مدیر ارشد صدای شخصیت و بازاریابی Minecraft مایکروسافت

چرا باید آبری نوریس را فالو کنید؛ آبری تیم Minecraft را هدایت و هماهنگ می‌کند که برای مایکروسافت یک بازی بسیار موفقیت آمیز و پرسود است. اگر یکی از طرفداران Minecraft هستید، هم‌اکنون آبری را در صفحات پایین دنبال کنید.


21. Panos Panay

ارشد اصلی محصولات مایکروسافت

چرا باید پانوس پانای را فالو کنید؛ بسیاری پانوس را به عنوان "شخص سرفیس” می‌‍‌شناسند. البته دلیل خوبی هم برای اثبات این لقب وجود دارد؛ او رئیس تیم سرفیس مایکروسافت است. او در برخورد با محصولاتش بسیار پرشور است. در صفحات پایین می‌توانید "سرفیس گای” را دنبال کنید.


22. Kyle Pflug

مدیر ارشد برنامه مایکروسافت

چرا باید کایل فلاگ را فالو کنید؛ کایل یکی از تعداد افراد با استعداد مایکروسافت است که در حال کار روی Microsoft Edge، یکی از بهترین مرورگرهای حال حاضر جهان است. اگر می‌خواهید از جدیدترین اخبار در رابطه با ویژگی‌های جدید، اطلامیه و چیزهای دیگر Microsoft Edge باخبر شوید، از طریق لینک‌های پایین این مرد بااستعداد را دنبال کنید.


23. Justin Robey

تهیه کننده ارشد مایکروسافت

چرا باید جاستین روبی را فالو کنید؛ جاستین در برخی از بازی‌های پرسود و موفق شرکت دخیل است و به طور فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به یکی از مهره‌های اصلی Mixer.com است. اگر یکی از طرفداران بخش ایکس باکس مایکروسافت هستید، حتما این شخص را در صفحات پایین دنبال کنید.


24. Brad Rossetti

مدیر سخت افزار مشتریان جهانی مایکروسافت

چرا باید براد رزتی را فالو کنید؛ با براد در یک قدمی اطلاعات مربوط به ایکس باکس اینسایدر قرار می‌گیرید. او هدایت برنامه ایکس باکس اینسایدر را بر عهده دارد و ویژگی‌های دسترسی زود هنگام را برای کنسول ایکس باکس وان به ارمغان می‌آورد. همچنین باگ، تعداد بی‌شماری باگ.


25. Ben Rudolph

مدیر روزنامه‌نگاری مدرن مایکروسافت

چرا باید بن رودلف را فالو کنید؛ بعد از چند سال رهبری تیم تجربه خرده‌فروشی جهانی مایکروسافت، بن در حال حاضر هدایت طرح روزنامه‌نگاری مدرن، برنامه جدیدی است که به رسانه‌ها کمک می‌کند از فن‌آوری‌های مایکروسافت از قبیل، هوش مصنوعی، واقعیت مختلط، BIPower و بسیاری دیگر برای مبارزه با خبرهای جعلی استفاده و داستان‌ها را با روش‌های نوآورانه تعریف کنند. او همچنین در توییتر بسیار سرگرم کننده است. می‌توانید در صفحات زیر با این شخص در ارتباط باشید.


26. Clint Rutkas

مدیر برنامه مایکروسافت

چرا باید کلینت راتکاس را فالو کنید؛ اگر شما سازنده‌ای هستید که روی ویندوز کار می‌کنید یا علاقه به کار در این زمینه دارید، کلینت شخص مورد نظر شما برای این امر است. در هر صورت، از طریق لینک‌های پایین با کلینت در ارتباط باشید.


27. Dona Sarkar

رئیس مهندسی برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت

چرا باید دونا سرکار را فالو کنید؛ اگر یکی از طرفداران برنامه ایکس باکس اینسایدر مایکروسافت هستید و قصد دارید نفری را دنبال کنید، آن شخص بدون شک بایک دونا باشد. او در توییتر بسیار فعال است و توییت‌های او همیشه جالب و اغلب با اطلاعات مفیدی همراه هستند. صفحه اینستاگرام او با اطلاعاتی از بخش‌های درونی و نگاه بصری به اینکه سفر به دور دنیا چگونه است، در حالی که تبلیغ داخلی را گسترش می‌دهد، پر شده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما این شخص را دنبال کنید.


28. Frank Shaw

معاون رئیس ارتباطات شرکت مایکروسافت

چرا باید فرانک شاو را فالو کنید؛ به عنوان یکی از نیروهای دریایی سابق، فرانک در صفحه توییتر بسیار فعال است و اغلب به نظرات جالب پاسخ می‌دهد. او همچنین اطلاعات بسیاری را با رسانه‌ها و سایت‌های خبری مایکروسافت به اشتراک می‌گذارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین نظرات خود را با او در میان بگذارید.


29. Jessica Shea

تهیه کننده ارشد HoloLens مایکروسافت

چرا باید جسیکا شیا را فالو کنید؛ بعد از اینکه از جهان سری Halo خارج شد، جسیکا اکنون یکی از اعضای تیم HoloLens است. او یک منبع عالی از چیزهای جالب، توییت‌هایی در رابطه با شهر سیاتل آمریکا و گیف‌هایی دوست داشتنی از گربه‌ها را برای شما فراهم می‌کند. اگر به این موارد علاقه‌مند هستید، جسیکا را در صفحات پایین دنبال کنید.


30. James Shields

مدیر بازاریابی محصولات بخش ایکس باکس مایکروسافت

چرا باید جیمز شیلد را فالو کنید؛ جیمز منبع غنی شما برای دریافت جدیدترین (گاهی اوقات خبرهایی که حتی منتشر نشده‌اند) جزئیات مربوط به کنترلرها و دیگر لوازم ایکس باکس وان است. اگر ایکس باکس گیمر هستید و علاقه انکار نشدنی به لوزام جدید این کنسول دارید، حتما این شخص را در لینک‌های پایین دنبال کنید.


31. Agostino Simonetta

رئیس برنامه ID@Xbox مناطق مختلف برای EMEA مایکروسافت

چرا باید آگوستینی سایمونتا را فالو کنید؛ آگوستینی کمک می‌کند تا سازندگان و بازی‌های ویندوز 10 و ایکس باکس وان توجه کافی را به خود جلب کنند. کار این شخص این گونه است که نمی‌گذارد بازی یا سازنده‌ای در مایکروسافت بی‌توجه باقی بماند. می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آگوستینی را دنبال کنید.


32. Phil Spencer

معاون اجرایی بخش بازی مایکروسافت

چرا باید فیل اسپنسر را فالو کنید؛ فیل اسپنسر شخصی است که کشتی‌های غرق شده ایکس باکس مایکروسافت را نجات داد و به روی سطح آب برگرداند. فیل اسپنسر بیش از 25 سال است که در مایکروسافت فعالیت می‌کند. او در سال 2015 به سمت رییس بخش ایکس‌ باکس منصوب شد و علاوه بر رهبری ایکس‌ باکس و شبکه ایکس باکس لایو، بر تیم‌های Xbox Music ،Xbox Video و Microsoft Studios نیز نظارت می‌کند. همچنین در سال 2017، به جمع تیم رهبری ارشد مایکروسافت اضافه شد تا بار دیگر اهمیت بخش گیمینگ در شرکت مایکروسافت به اثبات برسد. تیم رهبری ارشد مایکروسافت از 16 نفر تشکیل شده است که شامل ساتیا نادلا (مدیر عامل)، تری میرسون (مدیر ارشد مالی)، هری شام (مدیر بخش هوش مصنوعی) و دیگر مشاوران ارشد می‌شود. این 16 نفر مهم‌ترین تصمیمات و سیاست‌های کلی مایکروسافت را اتخاذ می‌کنند. او همچنین یک گیمر به تمام معناست و عاشق براند ایکس باکس و محیط زیست است. دوستداران بخش ایکس باکس مایکروسافت حتما این شخص تاثیرگذار را در صفحات پایین دنبال کنید.


33. kudo tsunoda

معاون رئیس شرکت مایکروسافت

چرا باید کودو سونودا را فالو کنید؛ هر کس به صورت آنلاین به هم متصل هستند و HoloLens (همچنین VR و AR در کل) به عنوان تکنولوژی آینده در نظر گرفته می‌شود، که این امر شما را ترغیب خواهد کرد که کودو سونودا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. او روی انواع مختلفی از چیزهای جالب مانند Microsoft HoloLens، واقعیت مختلط، 3D برای همه، داستان ریمیکس، عکس‌ها و دیگر موارد سری و معرفی نشده تمرکز دارد، بنابراین دنبال کردن او در صفحات پایین به ضررتان تمام نمی‌شود.


34. Rich Turner

مدیر برنامه ارشد مایکروسافت

چرا باید رِچ ترنر را فالو کنید؛ رِچ یکی از کارمندان مایکروسافت است که بسیاری او را با لقب "Bash Guy” به یاد می‌آورند. او یکی از مغزهای متفکر و باهوشی بود که اجرای شانه به شانه ویندوز 10 و لینوکس را امکان پذیر کرد. همین امر باعث می‌شود که پیشنهاد کنیم رِچ را در لینک‌های پایین دنبال کنید.


35. Christina Warren

مدیر ارشد توسعه دهنده سیستم ابری مایکروسافت

چرا باید کریستینا وارن را فالو کنید؛ کریستینا وارن به خاطر پیشه خود به عنوان یک روزنامه‌نگار فن‌آوری در چندین انتشارات اصلی، از جمله Gizmodo و Mashable که در او در طول سال‌ها فعالیتش محتویات عالی تولید می‌کرد، شناخته شده‌ است. در سال 2017 او از پیشه خود استعفا داد و کار جدید خود را به عنوان مدیر ارشد توسعه دهنده سیستم ابری در مایکروسافت شروع کرد. با لینک‌های زیر با این شخص دوست داشتنی در ارتباط باشید.


36. Haiyan Zhang

مدیر نوآوری پژوهشی پژوهشی مایکروسافت

چرا باید هائیان ژانگ را فالو کنید؛ هائیان پشت بسیاری از پروژه‌های تحقیقاتی تاثیرگذار از جمله پروژه Emma، "ساعت پوشیدنی” است که به مقابله با بیماری پارکینسون کمک می‌کند. هائیان واقعا الهام بخش است و پیشنهاد می‌کنیم که حتما او را از طریق لینک‌های پایین دنبال کنید.


بخش ویندوز

37. Simon Bisson

روزنامه‌نگار فنی مایکروسافت

چرا باید سایمون بیسون را فالو کنید؛ تخصص سایمون سازمان‌دهی کردن است و نوع پوشش خبری او آگاهانه و منحصر به فرد است. او در درک موضوعاتی که شاید ما نادیده بگیریم تبحر دارد، موضوعاتی که واقعا برای مایکروسافت از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برای یادگیری چیرهای جدید این شخص را دنبال کنید.


38. Ed Bott

روزنامه نگار و وبلاگ نویس ZDNet.com

چرا باید اِد بات را فالو کنید؛ اِد یک روزنامه‌نگار مورد اعتماد است که بالا و پایین، راست و چپ مایکروسافت را می‌شناسد. او سال‌های بسیاری است که اخبارات مایکروسافت را پوشش می‌دهد و صنعت و تاریخچه مایکروسافت را بهتر از اکثر افراد می‌شناسد. ما از تجزیه و تحلیل عادلانه و بی‌طرفانه او در رابطه با مایکروسافت و به طور خاص در رابطه با سیستم‌ عامل ویندوز قدردانی می‌کنیم. می‌توانید این مرد باسابقه را از طریق لینک‌های پایین دنبال کنید.


39. Peter Bright

ویرایشگر فناوری ArsTechnica.com

چرا باید پیتر برایت را فالو کنید؛ این شخص در همه چیز تبحر دارد، اما به طور خاص، او بینش منحصر به فردی را در برنامه‌ نویسی، امنیت، توسعه نرم‌افزار و البته مایکروسافت ارایه می‌دهد. او همچنین یکی از طرفداران پروپاقرص پیتزا است. با لینک‌های پایین در جریان بینش‌های منحصر به فرد این شخص باشید.


40. Marcus Cole

یوتیوبر بخش رایانه‌های شخصی

چرا باید مارکوس کول را فالو کنید؛ او برخی از برترین ویدیوهای سخت‌ افزاری رایانه‌های شخصی را در فضای مجازی منتشر می‌کند. بیایید صادق باشیم، ویدیوی یوتیوب همیشه با یک لهجه انگلیسی شگفت‌ انگیز که اتفاقا مارکوس هم بریتانیایی است، بسیار جذاب‌تر و دیدنی‌تر است. پیشنهاد می‌کنیم این فرد را در صفحات پایین به خصوص یوتیوب دنبال کنید.


41. Charlie Croom

مهندس نرم افزار کارکنان توییتر مایکروسافت

چرا باید چارلی کروم را فالو کنید؛ از زمانی که مایکروسافت پشتیبانی از PWA (برنامه‌های کاربردی وب) را به ویندوز 10 اضافه کرده است، این برنامه‌ها به تدریج به یک مورد جدید داغ در دنیای ویندوز تبدیل شده‌اند. چارلی جزء تیم یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های PWA یعنی توییتر است. اگر می‌خواهید از تمام چیزهای مربوط به PWA توییتر، از جمله نگاه به ویژگی‌های جدیدی که برای توییتر ویندوز 10 در راه هستند، باخبر شوید، چارلی شخصی است که باید حتما از طریق لینک‌هایی پایین دنبال کنید.


42. Mary Jo Foley

ویرایشگر ZDNet.com

چرا باید مری جو فولی را فالو کنید؛ مری جو به عنوان یکی از معتبرترین روزنامه‌نگاران فن‌آوری مایکروسافت، اغلب اخبارات مربوط به سیستم ابری و سرمایه گذاری شرکت را پوشش می‌دهد. مری دوست دارد درباره جنبه تجاری مایکروسافت صحبت کند و اغلب با مدیران اجرایی مصاحبه می‌کند. همچنین او گاهی اوقات اطلاعات افشا شده در مورد محصولات آینده، خدمات و سخت‌ افزار را تایید یا خودش افشا می‌کند، به همین خاطر دنبال کردن این شخص در صفحات پایین خالی از لطف نخواهد بود.


43. Michael Gillett

مدیر توسعه دهنده WinTechnologies

چرا باید مایکل گیلت را فالو کنید؛ مایکل یکی از ویندوز اینسایدرهایی است که جایزه MVP (جایزه Microsoft Most Valuable Professional به متخصصین فن‌آوری داده می‌شود که با شور و اشتیاق دانش خود را با جامعه به اشتراک می‌گذارند) را در کارنامه خود دارد. او به طور مداوم جلسات اینسایدرهای کشور بریتانیا (جلسات چای خوری) را سازمان دهی می‌کند. او همچنین برای ایجاد تصاویر پس زمینه منحصر به فرد اختصاص داده شده به ویندوز کمک شایانی به تیم مربوطه می‌کند. از دنبال کردن این شخص در صفحات پایین پشیمان نخواهید شد.


44. Richard Hay

تهیه کننده محتوای ارشد ITPro Today

چرا باید ریچارد هِی را فالو کنید؛ ریچارد در جامعه مایکروسافت به عنوان دارنده جایزه MVP و به تهیه کننده محتوای ارشد ITPro Today، صاحب WindowsObserver و میزبان پادکست Observed Tech در این شرکت شناخته می‌شود. ریچارد در صفحه‌ی توییتر خود به طور کلی درباره اتفاقات اخیر در دنیای ویندوز و تکنولوژی صحبت می‌کند، بنابراین دنبال کردن این شخص برای بسیاری واجب است.


45. Rudy Huyn

مهندس Dropbox

چرا باید رودی هین را فالو کنید؛ برای مدت زمانی به عنوان شخصی مهم در جامعه مایکروسافت، رودی به عنوان خالق برخی از بهترین عناوین ترد پارتی برای خدماتی مانند Instagram ،Tinder و Vine شناخته می‌شود. او در حال حاضر به عنوان مهندس در Dropbox مشغول به فعالیت است و یکی از دارندگان جایزه MVP مایکروسافت نیز است. پست‌های صفحات اجتماعی او در رابطه با آخرین پیشرفت‌های مایکروسافت را از دست ندهید.


46. Gregg Keizer

خبرنگار ارشد Computerworld.com

چرا باید گرِگ کایزر را فالو کنید؛ گرِگ کیرز برای مدت زمان بسیار طولانی است که اخبار و نمایش‌های مایکروسافت را پوشش می‌دهد. او در کار خود وارد است و تجزیه و تحلیل‌های او به موقع، متفکرنه و منحصر به فرد هستند. کایزر مرد بسیار باهوشی است که همیشه نگاه نزدیکی به اخبار مایکروسافت دارد. تمرکز او بیشتر روی ویندوز، دفتر و مرورگرهای است اما اخبار بیشتری از بخش‌های دیگر مایکروسافت را نیز پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با لینک‌های پایین از جدیدترین اخبار مایکروسافت در کم‌ترین زمان ممکن باخبر شوید.


47. Dave Lee

یوتیوبر

چرا باید دیو لی را فالو کنید؛ نقد و بررسی‌های او در رابطه با رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌های مخصوص گیمینگ بسیار جامع و عالی هستند. دیو در این زمینه تازه وارد است اما ویدیو‌های او روان، قابل درک و پرجزئیات هستند. برای دریافت اطلاعات ارزشمند در رابطه با سیستم‌های گیمینگ، پیشنهاد می‌کنیم که ویدیوهای این شخص را در صفحه یوتیوب مشاهده کنید.


48. Linus Tech Tips

کانال یوتیوب و سایت برای علاقه‌مندان رایانه‌های شخصی

چرا باید وب‌سایت Linus Tech Tips را فالو کنید؛ خب، این همانند مابقی لیست معرفی یک شخص نیست و متشکل از چند نفر است اما از آنجایی که یک وب‌سایت بسیار مناسب برای علاقه‌مندان رایانه‌های شخصی است، تصمیم گرفتیم که در این لیست به آن اشاره کنیم. اگر مشاق هستید بدانید که RAM یا SSD و دیگر قطعات کامپیوتر چگونه کار می‌کنند، از طریق لینک‌های پایین این وب‌سایت را حتما دنبال کنید.


49. ‘Walking Cat’

کارگاهی در پیدا کردن چیزهای مخفی ویندوز 10

چرا باید واکینگ کت را فالو کنید؛ واکینگ کت یکی از یوزر‌های باهوش توییتر است که اغلب چیزهای مخفی از قبیل، نام‌های مخفی محصولات و نکاتی درباره سخت افزار جدید را در نسخه‌های مختلف ویندوز 10 پیدا می‌کند. این حساب کاربری همچنین در پیدا کردن پروژه‌های معرفی نشده که در آگهی‌های کاری مایکروسافت نهفته شده‌اند و یا پشتیبانی از فن‌آوری‌های جدید این شرکت بسیار ماهر است. او را با لینک‌های پایین دنبال کنید تا شما هم از این پروژه‌ها باخبر شوید.


50. Tom Warren

سردبیر ارشد TheVerge.com

چرا باید تام وارن را فالو کنید؛ تام وارن یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای و سردبیر ارشد وب‌سایت TheVerge است. اگر به دنبال روزنامه‌نگارانی هستید که اخبارات مربوط به Redmond را با حرفه و تخصص پوشش می‌دهند، از طریق لینک‌های پایین وارن را به لیست دنبال کنندگان اضافه کنید.


51. Andy Weir

روزنامه‌نگار

چرا باید اندی وایر را فالو کنید؛ به عنوان ویراستار سابق Neowin.net، اندی در سال‌های پیشین روزنامه‌نگار فنی مایکروسافت بود. او شخصی باهوش و نویسنده‌ای توانا است که اخیرا کاری بزرگی را در حق وب‌سایت Windows Central کرده است. در داخل مایکروسافت افرادی بانفوزی را می‌شناسد که از طریق آن‌ها اطلاعات با ارزشی منتشر می‌کند. توییت‌های او برای هر مایکروسافت و ویندوز فنی باارزش و مفید خواهند بود بنابراین اگر جزء این دسته از افراد هستید، او را در توییتر دنبال کنید. اندی همچنین طرفدار سرسخت نوشیدنی Bloody Mary است.


بخش ایکس باکس و گیمینگ

52. در یاد بودِ … John Bain

یوتیوبر

چرا باید جان باین را فالو کنید؛ متاسفانه جان براین به طور غم‌انگیزی از دنیا رفت اما از آنجایی که پوشش، تحلیل و بررسی‌های او در رابطه با صنعت بازی و بازی‌های مستقل بسیار کامل بودند، او موفق شد کانال یوتیوب خود را در کانون توجه قرار دهد و در این فرایند پیروزی بزرگی به دست آورد، بنابراین تصمیم گرفتیم که با اضافه کردن جان به این لیست، از کارهای او قدردانی و تشکر کنیم. TotalBiscuit که بخاطر انتقادات و حمایت طرفدار مصرف کنندگان در صنعت شناخته می‌شود ، منبع محکمی برای تفسیر خردمندانه است.


53. Joe Brammer

تهیه کننده ارشد تعاملی Bulkhead

چرا باید جو برامر را فالو کنید؛ جو شخص مهمی در صنعت بازی‌های ویدیویی است. از زمان عرضه بازی Battalion 1944، ساخته استویو Bulkhead، جو در مورد توسعه مستمر و مشکلات فعلی که در حال حاضر توسعه دهندگان این بازی با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند، بسیار باز است. همچنین نام او در مجله 30 Under 30 list (این مجله به معرفی 600 تن از جوان‌ترین افراد کارآفرین، نوآور و افرادی که صنعت بازی‌های رایانه‌ای را متحول کرده‌اند، می‌پردازد) وب‌سایت معروف Forbes نیز آمده شده. شما می‌توانید با صفحات پایین با جو در ارتباط باشید.


54. Stephen Burke

سردبیر مجله Gamers Nexus

چرا باید استفن برک را فالو کنید؛ برای کسایی که به دنبال اطلاعات عمیقی در رابطه با فناوری هستند، استفن منبع خوبی برای دستیابی به جزئیات مورد نظر است. او همچنین ویدیو‌های با کیفیتی در رابطه با همین موضوع را به طور مرتب منتشر می‌کند. از طریق صفحات پایین می‌توانید با استفن در ارتباط باشید.


55. Kent Bye

اعضای VR Guru و میزبان صدای پادکست VR

چرا باید کنت بای را فالو کنید؛ کنت علاوه بر چیزهای دیگر، میزبان پادکست VR، اصولا جایی که شما باید به دنبال اطلاعات در مورد همه چیز مرتبط با مجازی باشید، است. هنگامی که کنت مشغول چندین پادکست در طول هفته نیست، در صفحه توییتر خود در رابطه با Road To VR و دیگر مباحث مربوطه با طرفداران خود گفت و گو می‌کند. شما هم از طریق لینک‌های پایین می‌توانید به گفت و گوهای او بپیوندید.


56. John Carmack

مدیر ارشد فناوری Oculus

چرا باید جان کارمک را فالو کنید؛ به عنوان برنامه نویس استودیو آی‌دی سافت‌ور که برخی از بهترین بازی‌های دوران کودکی ما یعنی DOOM و Wolfenstein 3D را ساخته‌اند، جان کارمک اکنون مدیر ارشد فناوری هدست واقعیت مجازی Oculus، جایی که نوع فناوری که او تحویل می‌دهد، با استقبال بیشتری همراه است. برای موارد فنی می‌توانید این برنامه نویس با استعداد را دنبال کنید.


57. Eefje Depoortere

میزبان بازی‌های الکترونیکی Riot Games

چرا باید ایفی دپورتری را فالو کنید؛ به عنوان زنی که در فضای بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد، ایفی بینش‌ها و دیگر چیزهای مربوط به ورزش‌های الکترونیک را در کانال‌های خود منتشر می‌کند. او همچنین دیدگاه‌های منحصر به فردی دارد که ما قدردان آن هستیم. با لینک‌های پایین این شخص خوش ذوق را دنبال کنید.


58. Craig Duncan

رئیس استودیو ریر

چرا باید کریگ دانکن را فالو کنید؛ کریگ به عنوان رئیس استودیو ریر، مدیریت جدیدترین بازی ماجراجویانه مایکروسافت یعنی Sea of Thieves را برعده دارد. با لینک‌های پایین تمام اطلاعات مربوط به Sea of Thieves را دنبال کنید.


59. Ralph Fulton

بنیانگذار و مدیر خلاق استودیو پلی‌گراند گیمز

Ralph Fulton در سمت راست

چرا باید رالف فاتون را فالو کنید؛ مغز متفکر پشت مجموعه بسیار محبوب و خوش ساخت Forza Horizon، کسی نیست جز رالف فالتون. برای دریافت جدیدترین و بهترین اطلاعات مربوط به این مجموعه و به خصوص Forza Horizon 4، این مرد با استعداد و خوش قیافه را در صفحات پایین دنبال کنید. همچنین استیم‌های او از Forza Horizon 4 را روی میکثر از دست ندهید.


60. Darrell Gallagher

رئیس استودیو Initiative

چرا باید دارل گالگر را فالو کنید؛ دارل رئیس استودیو تازه تاسیس شده مایکروسافت یعنی Initiative است که پیش از این سِمت، در شرکت‌های پرآوازه‌ای مانند Activision ،Square Enix و Rockstar مشغول به فعالیت بود. چیزهای بزرگی پشت پرده این استودیو تازه نفس در جریان است بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این شخص را در صفحات زیر دنبال کنید.


61. Chris Gallizzi

توسعه دهنده محصول Hyperkin

چرا باید کرس گالیزی را فالو کنید؛ این شخص در احیا کردن کنسول کلاسیک و بزرگ Duke برای ایکس باکس وان نقش داشته است. او همچنین در آینده و توسعه لوازم جانبی ایکس باکس وان کمک خواهد کرد. علاوه بر این، توییت‌های او در رابطه با بازی‌های ویدیویی جذاب هستند بنابراین با دنبال کردن او اطلاعات مفیدی به دست خواهید آورد.


62. Brendan Greene

مدیر خلاق شرکت PUBG Corp

چرا باید براندن گرین را فالو کنید؛ مطمئنا شهر و آوازه عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds به گوشتان رسیده‌ است، عنوانی که از نظر بسیاری به عنوان پدر سبک بتل رویال شناخته می‌شود. دنبال کردن براند، مدیر خلاق شرکت PUBG Corp برای دریافت اطلاعات مفید از این عنوان بسیار موفق را به هر PUBG فنی پیشنهاد می‌کنیم.


63. Nick Haywood

متخصص روابط عمومی بخش انگلستان شرکت Razer

چرا باید نیک هی‌وود را دنبال کنید؛ به عنوان متخصص روابط عمومی بخش انگلستان شرکت Razer، نیک به طور کامل درگیر جامعه ریزر است و همچنین برای منتشر کردن ویدیو‌های استیریمینگ و آشپزی معروف است. اگر یکی از طرفداران ریزر یا پی‌سی گیمر هستید، این شخص را دنبال کنید.


64. Brian Jarrard

مدیر انجمن سری Halo استودیو 343 اینداستریز

چرا باید برایان جرارد را فالو کنید؛ از زمانی که مجموعه Halo تبدیل به یکی از دارایی‌های استودیو بانجی شده، برایان درگیر این فرانچایز محبوب بوده است. او منبع عالی و موثقی پیرامون اتفاقات Halo و حاشیه‌های پشت پرده استودیو به شمار می‌رود و اگر به این چیزها علاقه‌مند هستید، این شخص را از طریق لینک‌هایی پایین دنبال کنید.


65. Sammie Kang

مدیر بازاریابی و رویدادهای بازی PUBG

چرا باید سامی کانگ را فالو کنید؛ سامی مادر جامعه عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds و پُلی بین توسعه دهندگان و بازیکنان است. اگر یکی از طرفداران یا بازیکن‌های PUBG هستید، اطلاعاتی را که سامی در پیج توییتر خود منتشر می‌کند، از دست دهید.


66. John Linneman

تهیه کننده ویدیو و نویسنده دیجیتال فاندری

چرا باید جان لینمن را فالو کنید؛ جان یکی از اعضای مهم و کلیدی تیم دیجیتال فاندری (Digital Foundry) است. تحلیل و بررسی‌های دقیق پیکسلی یا فریم بر فریم از بازی‌های را که این شخص انجام می‌دهد، از دست ندهید. به راحتی و با مراجعه به لینک‌های پایین تحلیل‌های جان در رابطه با عناوین مورد علاقه خود را مشاهده کنید.


67. Jack Mason

یوتیوبر

چرا باید جک میسون را دنبال کنید؛ جک در دنیای بازی‌های رایانه‌های شخصی بیشتر با نام JackFrags شناخته می‌شود. وقتی صحبت از بازی‌های تیراندازی اول شخص می‌شود، جک یکی از بهترین اشخاصی است که باید دنبال کنید. کانال یوتیوب او با دارا بودن بیش از 100 ویدیو جالب و همچنین با داشتن بیش از 3 میلیون دنبال کننده، حاکی از جذاب بودن ویدیوهای را جک می‌دهد.


68. Ryan McCaffrey

سردبیر اجرایی پیش نمایش‌های IGN.com

چرا باید رایان مک‌کافری را فالو کنید؛ علاوه بر نقش او در وب‌سایت IGN، رایان یکی از برجسته‌ترین پادکست‌های ایکس باکس تحت عنوان Podcast Unlocked را نیز برعهده دارد. وب‌سایت IGN پیشگام پیش نمایش‌های اختصاصی صنعت گیمینگ است و رایان به عنوان سردبیر اجرایی این بخش، تاثیر به سزایی در تحقق بخشیدن این امر داشته است. او همچنین پادکست‌های جالبی در رابطه با ماشین Tesla پخش می‌کند بنابراین ایکس باکس گیمرها و افرادی که به ماشین‌های برقی علاقه دارند، حتما این شخص را دنبال کنند.


69. Jason Rubin

معاون رئیس محتوای Oculus

چرا باید جیسون رابین را فالو کنید؛ رابین بیش از 30 سال است که در صنعت بازی‌های ویدئویی حضور داشته‌ است. او کار خود را با استودیو Naughty Dog شروع کرد، سپس به شرکت THQ پیوست و در نهایت به عضویت یکی از شرکت‌های فعال در تولید هدست‌های واقعیت مجازی یعنی Oculus پیوست.جیسون می‌گوید که واقعیت مجازی باعث شده او عشق به بازی‌های ویدیویی را دوباره به دست آورد. اگر به دنبال اخبار مرتبط با واقعیت مجازی و بینش جالب در مورد صنعت روبه رشد هستید، این شخص را دنبال کنید.


70. Jim Sterling

مدیر خلاق وب‌سایت The Jimquisition

چرا باید جیم استرلینگ را فالو کنید؛ جیم به عنوان مدیر خلاق وب‌سایت The Jimquisition، شخصی است که طرفداران بازی‌های ویدیویی و مسابقات کشتی باید او را دنبال کنند. جیم عاشق طرفداران خود است بنابراین با او راحت می‌توانید افکارات خود را در میان بگذارید.


71. Lottie Van-Praag

ارائه کننده ورزش‌های الکترونیک Gfinity PLC

چرا باید لوتی وان‌پراگ را فالو کنید؛ لوتی میزبان فوق العاده‌ی ورزش‌های الکترونیک است و به خاطر کار روی Halo، شامل جدیدترین رویداد MLG HCS که در شهر نیواورلئان آمریکا برگزار شد، شناخته می‌شود. یکی از طرفداران ورزش‌های الکترونیک هستید و می‌خواهید اخبار مرتبط با این ورزش را دنبال کنید؟ پس حتما لوتی را در صفحات پایین دنبال کنید.


تکنولوژی عمومی

72. Hugo Barra

معاون رئیس واقعیت مجازی فیسبوک

چرا باید هوگو بارا را فالو کنید؛ اگر از تغییراتی که از سال 2017 میلادی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift به خود دیده راضی هستید، باید قدردان این شخص باشید. از زمانی که او به بخش واقعیت مجازی فیسبوک پیوسته است، بخش Facebook VR پیشرفت چشمگیری به خود دیده است. اگر می‌خواهید جزء اولین افرادی باشید که اخبار مربوط به Oculus Rift را دریافت می‌کنند، این شخص را دنبال کنید.


73. Jerry Berg ملقب به ‘Barnacules Nerdgasm’

یوتیوبر

چرا باید جری برگ را فالو کنید؛ به عنوان کارمند سابق مایکروسافت که چیزهایی در مورد تکنولوژی می‌داند، جری برگ بینش‌های مفیدی در رابطه با موضوعات مختلف مرتبط با مایکروسافت و توسعه ویندوز، از جمله چاپ سه‌بعدی و رباتیک دارد. او همیشه در پیج‌های خود فعال نیست اما ارزش دنبال کردن را دارد.


74. Michael Fisher

یوتیوبر

چرا باید مایکل فیشر را فالو کنید؛ مایکل فیشر یا همان MrMobile، یکی از بهترین بازبین‌گرهای تکنولوژی در فضای مجازی است. فیشر همچنین عضوی از خانواده Mobile Nations است. ویدیو‌های او در رابطه با ویندوز و البته سرفیس بسیار عالی و جذاب هستند. او همچنین طرفدار سرفیس است، بنابراین هر ویندوز یوزر و سرفیس فن باید این شخص باهوش را دنبال کند.


75. Lisa Gade

بنیانگذار و سردبیر MobileTechReview.com

چرا باید لیزا گید را فالو کنید؛ ویدیوهای بررسی تکنولوژی لیزا نیز یکی از بهترین‌های حال حاضر هستند. بررسی‌های ویدیویی او تنها درباره مایکروسافت یا دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نیستند بلکه پاره‌ای مختلف از چیزهای جالب را پوشش می‌دهند. لیزا را می‌توانید از طریق لینک‌های پایین دنبال کنید.


76. Paul Heimlich

یوتیوبر

چرا باید پُل هایملک را فالو کنید؛ پُل آخرین اخبار را پوشش می‌دهد، راهنمایی‌های جامعی را منتشر می‌کند و باید بگوییم که کار خود بسیار وارد است. و صد البته، پیج توییتر او پر اطلاعات مفید است بنابراین دنبال کردن او به ضررتان تمام نمی‌شود.


77. Jason Langevin

یوتیوبر و مدیر عامل JayzTwoCents

چرا باید جیسون لانگ‌جوین را فالو کنید؛ جیسون یکی از جالب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های یوتیوب است. او وارد بخش فنی چیزها می‌شود و نتایج را در فرمت قابل هضم و آسان بیان می‌کند. بررسی‌ها، بنچ‌مارک‌ها، دوره‌های آموزشی و دیگر محتویات ارزشمند، کاری کرده که پیشنهاد کنیم JayzTwoCents را از طریق لینک‌های پایین دنبال کنید.


78. Brad Sams

سردبیر اجرایی وب‌سایت‌های Thurrott.com و Petri.com

چرا باید برد سامز را فالو کنید؛ برد یکی از برترین افراد نظاره‌گر کارها و فعالیت‌های مایکروسافت است. تمرکز او بر اخبار مربوط به فن‌آوری اطلاعات، او را نسبت به بسیاری از افراد توصیه‌شده در این لیست متفاوت می‌کند. داستان‌های خبری منحصر به فرد و اطلاعاتی که به طور مداوم از اینسایدرها به دست می‌آورد، باعث شده که صفحات او منبع کاملی از جزئیات مربوطه باشد.


79. Lon Seidman

یوتیوبر

چرا باید لون سایدمن را فالو کنید؛ او بررسی‌های پرجزئیاتی درباره فناوری را روی کانال یوتیوب خود پخش می‌کند. با شیوه بیان عالی و دانش بسیاری که لون دارد، او را شایسته دنبال کردن در صفحات زیر می‌کند.


80. Paul Thurrott

روزنامه‌نگار و وبلاگ نویس

چرا باید پُل تروت را فالو کنید؛ پُل یک روزنامه‌نگار فن‌آوری، وبلاگ نویس و نویسنده بیش از ۲۵ کتاب است. او همچنین صاحب جایزه‌ای در زمینه شغلی خود است. او درباره فن‌آوری، با تمرکز برروی مایکروسافت و ویندوز، در وبلاگ خود می‌نویسد، به همین جهت دنبال کردن او در شبکه‌های اجتماعی یا سرزندن به سایت او را به هر مایکروسافت فنی پیشنهاد می‌کنیم.





منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار