کد خبر: ۲۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 21
همانطور که می دانید، Intel در زمان معرفی پردازنده های نسل نهم در کلاس دسکتاپ (Core i9000)، بنچمارکهایی را منتشر کرد که بسیاری از منتقدان و متخصصان به همراه رسانه ها، نتایج آن را محکوم کرده و آنها را حاوی تقلب می دانستند. هر چند که ارائه بنچمارکهایی با حباب عملکرد از سوی هر 2 شرکت دارای ید طولانی است، اما اینبار پای یک شرکت دیگر (Principled Technologies) هم به میان آمده و از بدو ماجرا، به عنوان اولین رسانه بدان ها اعتراض کرد.
به گزارش آی تابناک : کمی بعد، Principled Technologies دومین دور نتایج خود را در حالی منتشر کرد که معتقد بود اینبار تمامی پارامترهای مهم را به صورت برابر رعایت کرده و نه حرف اینتل درست است و نه حرف طرفداران AMD. شرکت PT ادعا می کرد که در بار دوم با شرایط ویژه و برابر اقدام به بررسی کرده است. حال با خبر شده ایم که با تمام این احوال، AMD به این نتایج اعتراض کرده و در این مورد بیانیه ای را منتشر کرده است.

شرکت AMD اعلام کرده است که نتایج دور دوم PT بازهم به صورت نابرابر بوده و برخی شرایط به ضرر پردازنده های این شرکت است. این در حالی است که خود PT یکی از معترضان اولیه به نتایج بوده است! ای ام دی با انتشار اسلاید هایی ضمن معرفی نقاط ضعف این بررسی، راه حل هایی را ارائه کرده است که برای یک مقایسه در شرایط برابر توصیه می گردد. ظاهرا این قصه سر دراز دارد!




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار