کد خبر: ۲۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 21
پس از Nokia 7.1 ،Nokia 3.1 Plus و Nokia X7 (7.1 Plus)، به نظر می‌رسد HMD Global یک گوشی دیگر به نام Nokia 8.1 آماده کرده است. اخیراً گوشی یاد شده در پایگاه داده بنچمارک GeekBench ظاهر شده است.

به گزارش آی تابناک : ظاهراً تنها دو روز از اجرای بنچمارک GeekBench بر روی گوشی Nokia 8.1 سپری می‌شود، جالب اینکه خبری از اسم رمز نیست و این گوشی با نام نهایی خود ظاهر شده که می‌تواند نشان از آماده بودن آن باشد. یکی از ویژگی‌های سخت افزاری بارز این گوشی برخورداری از چیپ ست میان رده Snapdragon 710 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. چیپ ست یاد شده در مشخصات Nokia 8.1 آمده است و می توان آن را قطی دانست. باید در نظر داشت GeekBench فرکانس کُندترین هسته‌های پردازشی را نشان می‌دهد، از این رو به نظر نمی‌رسد هیچ ابهامی وجود داشته باشد.

همان‌طور که می دانید، Snapdragon 710 جدیدترین چیپ ست میان رده کوالکام است و افزون بر فناوری ساخت به روز و بهینه 10 نانومتری، دارای قدرت پردازشی مناسبی نیز هست. از دیگر ویژگی‌های این چیپ ست می‌توان پشتیبانی از حافظه رم بسیار بهینه LPDDR4X، مودم پرسرعت و موتور هوش مصنوعی کوالکام را برشمرد که البته یک موتور واقعاً مجزا نیست. ظاهراً این گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه رم است.

احتمالاً مشخصات یاد شده شما را به یاد Nokia X7 (7.1 Plus) می‌اندازد که از چیپ ست مشابه و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. از تفاوت‌های این دو می‌توان اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری متفاوت را پیش بینی کرد. رکورد به ثبت رسیده در پایگاه داده GeekBench خبر از سیستم عامل اندروید 9 یا همان Pie می‌دهد.



منبع : شهر سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار