کد خبر: ۲۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 21
پیش‌نمایش فرمول یک آمریکا با پول پوزیشن همیلتون از تیم مرسدس به پایان رسید؛ فتل دوم شد، اما مسابقه اصلی را از خط پنجم آغاز خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : پس از ۳ دور تمرینی در پیست آستین، رانندگان تیم‌های حاضر در مسابقات فرمول یک آمریکا ۲۰۱۸ برای تعیین خط به میدان رفتند که با پیشتازی لوئیس همیلتون همراه شد. به این ترتیب لوئیس همیلتون امشب رقابت اصلیگرندپری آمریکا را از خط اول آغاز خواهد کرد. پس از همیلتون، سباستین فتل و کیمی رایکونن از تیم فراری و والتری بوتاس از مرسدس بنز بهترین زمان‌گیری را ثبت کردند.

2018 United States Grand Prix / گرندپری فرمول یک آمریکا 2018

تمرین اول و دوم گرندپری آمریکا ۲۰۱۸ به دلیل بارش باران نتوانست شرایط خوبی برای تمرین تیم‌ها فراهم کند و این تمرین‌ها با پیروزی لوئیس همیلتون همراه بود. پس از تمرین اول، فتل به تیم داوری فراخوانده شد تا با ۳ رده پنالتی به سراغ مرحله تعیین خط برود. در جریان برافراشته شدن پرچم قرمز بر اثر اتفاقی که برای چارلز لکلرک رخ داد، فتل از این‌که در زمان مناسب سرعت خود را کاهش دهد، امتناع کرد.

رانندگی نسبتاً خطرناک فتل در پیست و نادیده گرفتن قوانین، منجر به تصویب ۳ رده پنالتی برای شروع مسابقه اصلی گرندپری فرمول یک آمریکا شد. به این ترتیب سباستین فتل با وجود دوم شدن در تعیین خط، مسابقه اصلی را از خط پنجم آغاز خواهد کرد.

2018 United States Grand Prix / گرندپری فرمول یک آمریکا 2018

در حالی که دورهای تمرینی اول و دوم با پیروزی همیلتون به پایان رسید، اما این رانندگان فراری بودند که در تمرین سوم به رده‌های اول و دوم رسیدند تا خود را برای حضور قدرتمند در مرحله تعیین خط آماده کنند. مرحله اول تعیین خط فرمول یک آمریکا با خروج فرناندو آلونسو، سرگئی سیروتکین، لانس استرول، مارکوس اریکسون و استوفل وندورن از جدول و باز ماندن از راهیابی به مرحله دوم تعیین خط پایان یافت. 

2018 United States Grand Prix / گرندپری فرمول یک آمریکا 2018

دور دوم مرحله تعیین خط گرندپری فرمول یک آمریکا ۲۰۱۸ با پیشتازی همیلتون، بوتاس و رایکونن ادامه یافت؛کارلوس ساینز، کوین مگنوسن، برندون هارتلی، پیر گسلی و مکس ورشتاپن نیز از راهیابی به مرحله سوم تعیین خط باز ماندند. به این ترتیب رانندگان تیم‌های مرسدس، فراری، رنو، سائوبر، هاس، فورس ایندیا و ردبول توانستند در مرحله نهایی تعیین خط حضور داشته باشند.

2018 United States Grand Prix / گرندپری فرمول یک آمریکا 2018

 دور تعیین خط گرندپری فرمول یک آمریکا ۲۰۱۸ با پیشتازی لوئیس همیلتون از تیم مرسدس و ثبت زمان ۱ دقیقه و ۳۲.۲۳۷ ثانیه به پایان رسید. سباستین فتل نیز که تا لحظات پایانی در جایگاه بالای جدول قرار داشت، با ۰.۰۶۱ ثانیه اختلاف در جایگاه دوم ایستاد اما به دلیل جریمه، مسابقه را از خط پنجم آغاز می‌کند. کیمی رایکونن از تیم فراری هم با ۰.۰۷۰ ثانیه اختلاف نسبت به فتل در مکان سوم، و والتری بوتاس با ۰.۳۷۹ ثانیه اختلاف در مکان چهارم تعیین خط گرندپری فرمول یک آمریکا ایستاد. پس از آن‌ها، دنیل ریکیاردو، استبان اکن، نیکو هالکنبرگ، رومن گروژان، چارلز لکلرک وسرجیو پرز قرار گرفتند.

2018 United States Grand Prix / گرندپری فرمول یک آمریکا 2018

مرحله اصلی فرمول یک امریکا ۲۰۱۸، یک‌شنبه ۲۹ مهر ماه ۹۷ از ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. پخش زنده این رقابت، در جدول برنامه‌های شبکه ورزش دیده نمی‌شود.

دانلود    360p      720p

 




منبع : MOTORSPORT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار