تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 21
دکتر جواد جاویدنیا جلوگیری از اخلال اقتصادی، مبارزه با وقوع جرم در فضای مجازی و حمایت از نرم‌افزارهای ملی را به‌عنوان برنامه‌های اصلی خود اعلام کرد.

به گزارش آی تابناک : دکتر جواد جاویدنیا، سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور، حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی و پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت:

در این خصوص با تبعیت کامل از قانون، سیاست‌های دادستانی کل کشور را دنبال خواهیم کرد و بنا نیست با حضور بنده تغییری در سیاست‌ها ایجاد شود.

جاویدنیا همچنین به حمایت از نرم‌افزارهای ملی اشاره کرد و افزود:

این یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که در این معاونت نیز با جدیت دنبال می‌شود.

جاویدنیا در ادامه‌ی صحبت‌های خود، برنامه‌ریزی و همکاری همه‌ی دستگاه‌ها با دادستانی کل کشور را برای پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی لازم دانست. او همچنین مقابله‌ی جدی با کلاهبرداری‌های اینترنتی و تلفنی، مبارزه با تفرقه افکنی و جلوگیری از اخلال اقتصادی در فضای مجازی را به‌عنوان برنامه‌های خود اعلام کرد.

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور تقویت دادسراها و شعب تخصصی رسیدگی به جرائم رایانه‌ای و به کارگیری قضات متخصص در این شعب را راهی برای رسیدگی علمی به پرونده‌ها دانست و بابت این موضوع ابراز امیدواری کرد.

جاویدنیا در پایان، نخبگان فضای مجازی و همه‌ی کسانی که دغدغه‌ی تولیدات ملی در این فضا را دارند مورد خطاب قرار داد و آمادگی خود را برای حمایت از ایده‌های جدید و ملی به ویژه در بحث شبکه‌های اجتماعی داخلی اعلام کرد.




منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار