کد خبر: ۲۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 20
طی سال‌های اخیر اخبار و شایعات بسیاری درباره تولید گوشی‌های انعطاف پذیر و تاشدنی منتشر شده است اما دریغ از یک محصول که با این ویژگی‌ها توسط شرکت‌های مدعی فناوری ساخته شده باشد. هرچند به نظر می‌رسد درباره تبلت ها مسئله متفاوت است

به گزارش آی تابناک : طی سال‌های اخیر اخبار و شایعات بسیاری درباره تولید گوشی‌های انعطاف پذیر و تاشدنی منتشر شده است اما دریغ از یک محصول که با این ویژگی‌ها توسط شرکت‌های مدعی فناوری ساخته شده باشد . هرچند به نظر می‌رسد درباره تبلت ها مسئله متفاوت است و به زودی باید منتظر تبلت های انعطاف پذیر در بازار گجت های جدید باشیم شاید زودتر از گوشی های هوشمند تاشونده در بازار سروکله تبلت های منعطف پیدا شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که لنوو با همکاری ال‌جی قرار است رویای تولید یک تبلت انعطاف پذیر را محقق کند. تبلتی که ایده و ساختش متعلق به لنوو و تولید صفحه نمایشش بر عهده ال‌جی خواهد بود.

تبلت تاشو انعطاف پذیر لنوو 13 اینچی خواهد بود که در هنگام تا شدن به ابعاد 8 تا 9 اینچ می‌رسد از مزایای این تبلت می‌توان به حمل آسان آن اشاره کرد . هم چنین یکی از مشکلاتی که تلفن‌های هوشمند تاشو با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و به همین دلیل به نتیجه نرسیده‌اند نیز در این تبلت های تاشو وجود ندارد چرا که تبلت های انعظاف پذیر به اندازه گوشی‌هایی با همین ویژگی باز و بسته و تا نمی‌شوند و مراجعه روزانه به آنها کم‌تر است بنابراین مشکل کوتاه شدن عمر صفحه نمایش را نخواهند داشت.

با تمام این تفاسیر شایعات در حالی مطرح می‌شود که شرکت تولیدکننده صفحه‌نمایش ال‌جی قردادی نیز با شرکت دل برای تولید پنل های نمایش 13 اینچی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به این زودی درباره پنل های تولید شده این شرکت برای تبلت های لنوو نظر داد . هنوز برای لحظه شماری خرید یک تبلت تاشونده و انعطاف پذیر بسیار زود است باید منتظر ماند و دید آینده تولید تبلت های تاشونده و انعطاف پذیر چه خواهد شد.  





منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار