کد خبر: ۲۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 20
استودیو تری آرک جزئیات اولین آپدیت بازی Call of Duty: Black Ops 4 را منتشر کرد.
به گزارش آی تابناک : با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، اعلام کرده است که امروز آپدیت بازی COD: Black Ops 4 در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان اولین به‌روزرسانی، وارد اولین هفته XP دو برابر بازی Call of Duty: Black Ops 4 می‌شویم و بازیکنان می‌توانند سریع‌تر از گذشته، سطح خود را افزایش دهند.

متاسفانه جزئیات دقیقی از آپدیت بازی Black Ops 4 در دسترس قرار نگرفته است، اما استودیو تری آرک در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که کاربران می‌توانند منتظر بهبودها و تغییراتی در حالت‌های مختلف بازی باشند. در این میان اشاره کنم که استودیو تری آرک اعلام نکرده است که XP دو برابر برای تمامی حالت‌های بازی است یا فقط برای حالت چندنفره در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین در حالت زامبی بازیکنان فرصت دارند تا Nebulium Plasma دو برابر دریافت کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 توانست در هفته‌ی اول انتشار خود فروش فوق العاده‌ای را تجربه کند. همچنین این بازی از زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.





منبع : DUALSHOCKERS
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار