کد خبر: ۲۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 20
مدت زیادی از زمانیکه گوگل نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود با نام پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس‌ال معرفی کرد نگذشته است. البته اگر از دنبال کنندگان اخبار دنیای دیجیتال باشید میدانید که پیش از رونمایی این گوشی‌ها تمامی مشخصات و اطلاعات مربوط به آنها لو رفته و در انواع محتواهای مختلف منتشر شده بود.

به گزارش آی تابناک : اما حالا بعد از رونمایی رسمی و آشنایی کاملتر با این گوشی‌ها زمان آن رسیده تا آنها را در زندگی روزمره و حتی در برابر سخت‌ترین شرایط میزان مقامت و عملکرد آنها را بسنجیم. برای اینکار هم مثل همیشه بهتر است سراغ آقای زک نلسون، شکنجه‌گر معروف کانال یوتیوبی JerryRigEverything رفته و ببینیم آیا نسل جدید گوشی‌های پیکسلی گوگل میتوانند جان سالم از دست وی به در ببرند یا خیر.

مانند همیشه این تست با آزمون خراشیدگی نمایشگر آغاز می‌شود. تجهیزاتی با میزان سختی متفاوت برای این آزمون به کار می‌رود، که خراشیدگی هر کدام از آنها بر روی نمایشگر، نشان‌دهنده‌ی جنس محافظ نمایشگر به کار رفته می‌باشد. تست خراشیدگی برای قاب پشتی گوشی نیز ادامه دارد، اما برای این قسمت از گوشی از وسائل روزمره‌تر مانند کلید و سکه که همزمان با گوشی ممکن است در داخل کیف یا جیب قرار بگیرند، استفاده می‌شود. تست خراشیدگی برای قسمت‌های دیگر گوشی مانند حسگر اثر انگشت، دوربین‌ها و بلندگوها نیز با استفاده از لبه تیغ موکت‌بری انجام می‌پذیرد، اما زجرآورترین بخش این تست سنجش میزان خراشیدگی قاب فلزی دور گوشی می‌باشد، که دیدن آن ممکن است عده‌ای غیرقابل تحمل نیز باشد.

در مرحله دوم این تست، نمایشگر پیکسل 3 اکس‌ال در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود. و در نهایت شدیدترین تست که پرچمدار امسال گوگل با آن روبه‌رو می‌شود، آزمون خمیدگی است که توسط دو دست زک نلسون و اعلام فشار به دو طرف گوشی هم از سمت قاب جلو و هم قاب پشت انجام می‌پذیرد. پیش از تماشای این ویدئو تصور می‌کنید که آیا پیکسل جدید گوگل می‌تواند از پس تمامی این شکنجه‌ها برآید؟ تماشای ویدئوی تست مقاومت گوشی پیکسل 3 XL گوگل ممکن است شما را سورپرایز کند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار