کد خبر: ۲۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 20
به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان و همچنین خریداران استقبال مطلوبی از گوشی‌های گیمینگ به عمل آورده‌اند چرا که کم کم شرکت‌های زیادی سراغ تولید این چنین موبایل‌هایی می‌روند.

به گزارش آی تابناک : تلفن های هوشمند ROG Phone ایسوس، ریزر فون 2 وشیائومی بلک شارک، رونقی به بازار گوشی‌های گیمینگ داده‌اند و موجب شده اند که میان تولیدکنندگان مختلف در این زمینه هم رقابت به وجود آید. حال گزارش شده که سامسونگ هم قصد دارد یک موبایل گیمینگ توسعه دهد و رقیب سرسختی برای دیگر تلفن های هوشمند این چنینی عرضه کند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این تلفن هوشمند منحصر به فرد منتشر نشده اما ماه گذشته شایعاتی به گوش می‌رسید که کمپانی کره‌ای در حال توسعه‌ی موبایلی با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ از سری گلکسی A بوده و به نظر می‌رسد این موبایل همان گوشی گیمینگ سامسونگ باشد.

گفته می‌شود که این موبایل به طور قطع از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد تا بتواند سرعت موردنیاز بازی‌های مختلف را فراهم آورد. ضمن اینکه این موبایل در سه نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد شد که از ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی برخوردار خواهد بود و کاربران می‌توانند بر حسب نیاز آن ها را خریداری کنند.

کالبدشکافی سیستم خنک کننده آبی گلکسی نوت 9

به نظر می رسد موبایل گیمینگ سامسونگ از سیستم خنک کننده‌ی آبی گلکسی نوت 9 استفاده کند و به صورت پیش فرض اندروید ارویو 8.1 در آن تعبیه شود. همچنین به احتمال قوی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی برای گوشی یاد شده را بر عهده خواهد داشت.

گزارش شده که موبایل گیمینگ سامسونگ از لحاظ ظاهری بسیار به گوشی های سری A کمپانی کره‌ای شباهت خواهد داشت و  طراحی شبیه به گلکسی A7 و A9 را تکرار خواهد کرد. این مسئله بدین معنی است که به احتمال قوی با یک نمایشگر بی‌کران و لبه‌های تخت مواجه خواهیم بود که بدنه‌ای ساخته شده از آلومینیوم و شیشه، آن را همراهی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A9

هنوز تاریخ عرضه یا زمان معرفی این موبایل مشخص نشده اما از آنجایی که فصل تعطیلات در راه است، سامسونگ می تواند با معرفی و عرضه این موبایل در همین فصل، استقبال مخاطبین بسیاری را به آن جلب کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار