کد خبر: ۲۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 19
در حالی که قیمت بالای موبایل های اپل خرید آنها را برای بسیاری ناممکن کرده حالا آیفون XS لوکس در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی در دسترس افراد متمول قرار گرفته‌ است.

به گزارش آی تابناک : شرکت «کاویار» مسئول ساخت این آیفون‌ها بود و تنها ۹۹ دستگاه از هر نسخه را برای فروش عرضه کرده است. دلیل این امر شاید دشوار بودن طراحی، ساخت و همچنین قیمت آن‌ها باشد.

در پنل پشتی این آیفون ها که با طرح‌ها و الگو‌هایی زیبایی طراحی شده، ساعت آنالوگی قرار دارد که به صورت دستی تنظیم می‌شود

ارزان ترین گزینه در بین این مدل ها آیفون XS نقره‌ای ۲۵۶ گیگابایتی است که ۶۳۲۰ دلار قیمت دارد. نمونه‌ی استاندارد و عادی این دستگاه ۱۱۴۹ دلار است. آیفون XS طلایی رنگ ۵۱۲ گیگابایتی ۸۰۸۰ دلار است که باید مبلغ ۴۰۴۰ دلار را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایید.

در حال حاضر شرکت های مختلفی مشغول ساخت تلفن‌های هوشمند شخصی سازی شده برای ثروتمندان هستند. اپل البته خودش را به صورت مستقیم درگیر ساخت و طراحی این تلفن‌ها نکرده اما در اولین تولید ساعت‌های هوشمند اپل به طور ضمنی مدل طلایی آن را تبلیغ کرده بود. قیمت این ساعت از ۱۰۰۰۰ دلار شروع شد و تا ۱۷۰۰۰ دلار بالا رفت. این در حالیست که از لحاظ کارکرد هیچ تفاوتی با ساعت‌های هوشمند معمولی اپل نداشت.

اپل به طور کامل تولید نسخه‌ی های گران قیمت ساعت‌های اپل خود را برای سری چهارم متوقف کرده. البته افرادی که از تمکن مالی مناسبی برخوردار باشند همچنان می‌توانند مدل‌های Hermes را با قیمت‌هایی به مراتب بالاتر خریداری کنند.


منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار