کد خبر: ۲۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 19
دانشمندان به تازگی دستگاهی تولید کرده اند که می‌تواند درعرض کمتر از ۶ دقیقه پوست صورت را جوان و شاداب کند.

به گزارش آی تابناک : دانشمندان به تازگی یک دستگاه مخصوص اکسیژن رسانی به پوست به شکل ارتعاشی تولید کرده اند که می‌تواند درعرض کمتر از ۶ دقیقه به جوان سازی پوست صورت را جوان و چین و چروک‌های آن را برطرف کند.

این دستگاه به نام (Geneo Personal) سبب افزایش اکسیژن در بافت زیر پوست، جوان سازی و همچنین سبب احساس خنک شدن پوست می‌شود.

ظاهر دستگاه بیضی شکل و دارای سیستم اکسیژن رسان دستی است که می‌تواند پوست را شفاف و روشن‌تر کند.

دستگاه برخلاف نمونه‌های مشابه که به تولید حباب اکسیژن برسطح پوست می‌پردازند، با رساندن اکسیژن به سطح زیر پوست اثربخشی بالاتری دارد.

استفاده یک بار درهفته از این وسیله کافی است تا اثری فوق العاده بر سطح پوست و جوان سازی آن صورت بگیرد. همچنین استفاده از دستگاه دی اکسید کربن سطح پوست را از بین برده و به کاهش میزان PH آن منجر می‌شود، کاهش دی اکسید کرن باعث آزاد شدن اکسیژن از سلول‌های خونی تا سطح پوست شده و در نتیجه پوست صورت از حالت افتادگی خارج می‌شود.


وزن دستگاه حدود ۴۰۰ گرم و اندازه آن ۱۲ سانتی متر است و قیمت اولیه آن ۲۴۹ دلار برآورد شده است.

پوست چهره انسان دراثر عوامل‌ مختلف مانند افزایش سن، معیار‌های ژنتیکی، دگرگونی‌های هورمونی، ابتلا به برخی مشکل‌های پوستی، چون آکنه، قرار گرفتن طولانی مدت درمعرض تابش نور خورشید، رژیم خوراکی ناسالم، زندگی درمناطق دچار آلودگی هوا و مواردی از این دست دچار آسیب، چین و چروک و افتادگی می‌شود.


درکنار استفاده از کرم‌های دارویی، برخی درمان ها مانند لیزر، تنظیم رژیم خوراکی، خودداری از قرار گرفتن بدون استفاده از کرم ضد آفتاب درمعرض تابش نور خورشید، جلوگیری از وارد کردن فشار زیاد به عضله‌های صورت، انجام یوگای صورت و استفاده از ماسک‌های خانگی می‌تواند سبب داشتن پوستی زیبا و جوان حتی درسالمندی شود.

منبع:Dailymail

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار