کد خبر: ۲۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 18
روز گذشته شرکت Essential در مصاحبه با شبکه‌ی بلومبرگ تایید کرد که حدود ۳۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کرده است.

به گزارش آی تابناک : این اتفاق بعد از آن رخ می‌دهد که شرکت یاد شده چند ماه پیش عرضه‌ی دومین تلفن هوشمند خود را نیز لغو کرده بود و مدتیست به دنبال خریدار می‌گردد.

در حالی که هنوز فروش شرکت تحقق نیافته است، اما به نظر می‌رسد ممکن است تعدیل نیرو‌ها در Essential گریبان شاخه‌ی تازه تاسیس این شرکت را بگیرد که به تازگی زیر نظر «اندی روبین» بنیان گذار سیستم عامل اندروید شروع به کار کرده. روبین و همکارانش از پاییز سال گذشته قرار بود تلفن هوشمند جدید Essential را تولید کنند. بنابر گزارشات، تعدیل نیرو‌ها در Essential فعلا در بخش سخت افزار و فروش این شرکت اتفاق افتاده است.

آینده‌ی Essential کاملا مبهم به نظر می‌رسد. بنابر گزارشات قبلی به نظر می‌رسید که این شرکت در حال کار روی تلفن هوشمند جدیدیست که بر مبنای هوش مصنوعی تولید خواهد شد و با دریافت فرمان‌های صوتی فعالیت خواهد کرد. اما هنوز خبری از زمان عرضه‌ی این تلفن همراه توسط Essential ارائه نشده است.

این شرکت همچنین قول داده بود ابزار سخت افزاری جدیدی را ایجاد کند که به تلفن هوشمندشان -که قرار بود در تابستان امسال عرضه شود- جک هدفون اضافه می‌کرد. اما هنوز این موضوعات محقق نشده‌اند.

سخنگوی شرکت Essential در بیانیه‌ای رسمی در این باره گفت:

[تعدیل نیرو] تصمیمی بسیار دشوار بود که مجبور به اتخاذ آن شدیم. ما به خاطر تاثیرات این تصمیم از همکارانی که ما را ترک می‌کنند عذرخواهی می‌کنیم و هر کمکی که از دستمان بربیاید برای آینده‌ی شغلی آن‌ها انجام خواهیم داد.

ما مطمئن هستیم که محصولات بعدی‌مان با جلب رضایت مشتری، ما را از این وضعیت خارج خواهد کرد.





منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار