کد خبر: ۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 18
با توجه به اعلام رسمی THQ Nordic، نسخه کنسولی بازی Wreckfest سال آینده منتشر خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، آگاه شدیم که کمپانی THQ Nordic، سازنده و ناشر بازی Wreckfest، با انتشار یک بیانیه، خبر از تاخیر در عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی بازی داده و این نسخه بازی به‌جای اینکه در تاریخ ۲۰ نوامبر سال ۲۰۱۸ (۲۹ آبان) منتشر شود، قرار است در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

پیرو همین موضوع، راجر جاسویگ، تهیه‌کننده‌ی ارشد THQ Nordic در قالب یک بیانیه، موضوع را برای کاربران روشن کرده است:

نسخه‌ی کنسولی بازی Wreckfest زمانی منتشر می‌شود که ما از بازی کردنش لذت ببریم! بعد از انتشار موفقیت‌آمیز بازی برای پی سی، انتظارها از نسخه‌ی کنسولی آن بالا رفته است. در این لحظه، تیم ما به زمان بیشتری برای بهتر کردن بخش چندنفره نیاز دارد و بازی از نظر عملکرد اجرایی باید تجربه‌ای مثل نسخه‌ی پی سی را برای کاربران به ارمغان بیاورد و در نتیجه، ما به زمان بیشتری برای توسعه‌ی نسخه‌ی کنسولی بازی نیاز داریم. از اینکه هواداران را اینقدر منتظر گذاشته‌ایم، شرمنده هستیم و به همین دلیل، یک‌سری محتوای ویژه مثل ماشین‌های جدید را قرار است به نسخه‌ی کنسولی بازی اضافه کنیم!

بازی Wreckfest را هم‌اکنون می‌توانید روی پی سی تجربه کنید. این بازی در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ میلادی راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد. بازی Wreckfest در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

بازی Wreckfest تجربه‌ای جدید از ریسینگ‌های کلاسیکی است که سال‌ها شاهد انتشارش بوده‌ایم. بازی سعی می‌کند تا با تکیه بر نقاط قوت خود در زمینه فنی، تجربه‌ای واقعی و هیجان‌انگیز از یک رقابت بی‌نظم و پربرخورد ارائه دهد. محتوای رک‌فست درقیاس با بسیاری از هم‌قطارانش که قیمت بالاتری هم دارند، بیشتر است و اگر سازندگان بتوانند برخی ایرادات جزئی بازی را برطرف کنند، قطعا برتری‌های رک‌فست مثل هوش مصنوعی قوی و گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌اش بیش از پیش خودنمایی خواهند کرد.





منبع : GEMATSU 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار