کد خبر: ۲۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 18
لاین توکن رمزنگاری شده‌ی خود را برای افزایش اعتبار بین فعالان بازار، در صرافی ارز دیجیتال اختصاصی خود با نام Bitbox عرضه کرد.

به گزارش آی تابناک : غول اپلیکیشن‌های پیام‌رسان توکیویی یعنی لاین، توکن دیجیتال خود را با نام Link در صرافی ارز رمزنگاری شدهبیت باکس عرضه کرد. این صرافی نیز متعلق به همان شرکت لاین است. در حال حاضر توکن لینک با ارزهایی همچون بیت‌کوین، اتریوم و تتر قابل خریداری است.

پلتفرم پیام‌رسان لاین که در توکیو فعالیت می‌کند، این رونمایی را به‌عنوان نقطه‌ی عطفی در ساخت اکوسیستم ارز رمزنگاری شده‌ی خود بیان کرد. یکی دیگر از اهداف این شرکت، افزایش شهرت و اعتبار توکن در میان فعالان بازار است.

صرافی BitBox در ماه جولای سال ۲۰۱۸ در سنگاپور شروع به کار کرد. این صرافی، ۳۰ ارز دیجیتال از جمله لایت‌کوین و بیت‌کوین کش را پشتیبانی می‌کند. شرکت سنگاپوری لاین تک پلاس، مدیریت بیت‌باکس را بر عهده دارد. این صرافی از ۱۵ زبان از حمله کره‌ای و انگلیسی پشتیبانی می‌کند و برای تمامی مردم جهان به جز آمریکا و ژاپن،‌ در دسترس است.

برای انجام تراکنش و خرید و فروش توکن لینک، نیاز به حداقل ۵ دلار دارایی در صرافی بیت باکس است. برای افزایش کاربران و مالکان این توکن نیز برنامه‌های متعددی به‌صورت ایردراپ در نظر گرفته شده است. این برنامه‌ها در عرضه‌ی توکن‌های دیجیتال مرسوم است و عرضه‌کننده‌ی توکن، در زمان معرفی، به دارندگان آن جوایزی را به‌صورت ارزهای دیگر یا قرعه‌کشی و پرداخت همین ارز، واریز می‌کند.

برنامه‌ی ایردراپ توکن لینک، به‌صورت پرداخت ارز Tron به دارندگان این ارز اجرا می‌شود. دارندگان ارز ترون نیز در این برنامه، ارز لینک دریافت می‌کنند.

cryptocurrency

تاکشی ایدزاوا مدیرعامل لاین در مورد این برنامه گفت:

ما تصور می‌کنیم که بهتر است توسعه‌ی همزمان صرافی و ارز خود را تبلیغ کنیم. در واقع ما تلاش می‌کنیم که صرافی بیت‌باکس نیز همچنان به‌عنوان یکم پلتفرم مناسب برای کاربران، به فعالیت ادامه داده و به کاربران خود، ارزش افزوده ارائه دهد.

این غول ژاپنی پیش از این تلاش‌های متعددی کرده تا حضور و شهرت آنلاین و آفلاین خود را نیز با ارز لینک افزایش دهد. این شرکت به کاربران خود به مناسبت‌های مختلف ارز لینک جایزه می‌دهد و آنها می‌توانند برای محصولات و خدمات مختلف از این توکن استفاده کنند. خدمات dApp لاین مانند Wizball و 4Cast با این ارز قابل خریداری هستند.

لاین اعلام کرده که قصد دارد اپلیکیشن‌های دیگری نیز به این مجموعه اضافه کند. اپلیکیشن بررسی غذا Tapas و پلتفرم بررسی مکان‌ها با نام Step و همچنین سرویس بررسی اپلیکیشت Pasha در آینده‌ی نزدیک به لاین اضافه خواهند شد.





منبع :ZDNET 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار